Kävin tarjoo Omegaa leimalle...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Vecca
'Admiral'
'Admiral'

Kävin tarjoo Omegaa leimalle...

Viesti Kirjoittaja Vecca »

No hylsyhän sieltä tuli :lol: . Takaa oli apurungon puslat paskana, ja edestä kuskin puolelta alapallonivelessä väljää. Sitten on kuulemma liikaa :evil: valoja keulalla, 2 x Hella Rally 1000 + omien umpioiden lisäpitkät. Poistinkin Rallit jo keulalta kun kotiin pääsin. Auto oli paremmassa kunnossa kun itse odotin, joten noinkin lyhyt vikalista oli iloinen yllätys :D . Ei löytänyt edes mainittavasti ruostetta mistään :o , eikä saanut edes sorkkarautaansa pohjasta läpi :wink: . Kaikin puolin asiallinen tapahtuma, kävin siinä vanhan Vaajakoskentien varressa olevalla asemalla, rento meininki, neuvottiin ennemmin kuin nuhdeltiin. Pitää nyt kuukauden sisällä käyttää uudestaan näytillä ja sitten onkin Chrysyn vuoro...
Octavia 1.8T farkku
Ex-Omega A2 2.0i 8v Caravan
Ex-Vectra B1 1.8i 16v Voyage
Ex-Astra F HB 1.8i 8v
Ex-Ascona C 2d 1.6S
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Noihan on äkkiä korjattu. 8)
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ite kävin kans hakemassa calibraan hylsyn viikko sitten.
Oikealta puolelta molemmat jouset poikki ja vasen etujarrukilpi puuttui(itse poistin laakerinvaihdon yhteydessä kun oli ruostunut kiinnikkeet).

Itelle sattui ilmeisesti opelimies inssiksi,kun oli niin mukava ;)

Viereisellä nosturilla toinen inssi hakkasi audin pohjaa tyyliin purkuraudalla,kun taas tämä koputteli callen pohjaa varovasti ruuvimeisselin kahvalla :lol:

Päästötkin meinasi aluksi tökätä,mutta reilu 5min kenkimisen jälkeen meni läpi.

Umpioiden kunnostakin tuli kehuja :D
Mr_Bisnes
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mr_Bisnes »

Minä taas sain kadettiini leiman, pohjassakaan ei ollut mitään sanomista. Ainoo mistä keksi korjauskehotuksen niin klubin nettiosotetarra tuulilasissa :D
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
RPJ80
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja RPJ80 »

Mulla meni kans Omega ilman ongelmia läpi, eikä ees sanonu klubin osoitteesta tuulilasissa :o
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

mulla taas kadetti on parasta aikaa hitsauksessa.. meni katsastuksessa läpi... meinaan pohjasta... :)
a.tikkanen
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja a.tikkanen »

ai hitto mulla meni omppu kuukaus sitte rimaa hipoen... rekisterikilven valot (molemmat) oli rikki.... ja on edelleen :D
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Vastaa Viestiin