Pien "tuuninki" kysymys....

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
adjpg
'Kadett'
'Kadett'

Pien "tuuninki" kysymys....

Viesti Kirjoittaja adjpg »

Olen Omega B -98 omistaja (lyh. sanottuna, maailman paras auto) ja olisin vaihtanut Opelin oman radio/kasettisoittimen CD-soittimeen (johonkin mp3 yhteensopivaan, ei Opel-merkkiseen), mutta ongelmia tuottaa ratissa olevat nappulat, joilla ohjaan tuota radio/kasettisoitinta lennossa (sis. rakennettu Opelin omat tietenkin), sekä tuo nopeuden mukaan lisääntyvä äänenvoimakkuus...miten saisin nämä toimimaan uudessa cd/mp3-soittimessa?

Aika noviisi olen näiden "tuuninkien" kanssa... :wink:
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Sopiva adapterijohto soittimen ja auton oman johtosarjan väliin. Ainakin Vectrassa toimii napit ja nopeuden mukaan säätyvä äänenvoimakkuus jälkiasennetulla radiolla moitteitta. Adapterijohto maksoi VDO:n soittimeen 27€.
adjpg
'Kadett'
'Kadett'

Ai siihen oikeasti saa sellaisen...luulin että minun pitää ottaa joku muovin palanen toiseen käteen ja kolvi toiseen...no huh, helpottui taas tämäkin... :wink:

Mistä ostin tuon adapterin?
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

adjpg kirjoitti:
Mistä ostin tuon adapterin?
Opel-merkkiliikkeestä tilasin.
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tosin kannattaa muistaa ottaa selvää että olet ostamassa semmoista mankkaa mikä tukee nuita nappuloita yms.... Tuskin ihan jokainen uusi mankka tukee?
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
adjpg
'Kadett'
'Kadett'

tuon http://www.connects2.comin mukaan niin taitaapi Blaupunktin, Clarionin, JVCn, Kenwoodin, Panasonicin, Pioneerin ja Sonyn soittimen saada kiinni. Valinnan varaa siis riittää...

...tai pitäisikö minun tietää jotain vielä lisää? Täytyykö tietää vielä jotain.... :o
niklas_ve
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja niklas_ve »

Alpinelta muistaakseni sai suurimpaan osaaan ooppeleita johto sarjoja, kojelaudan näyttöön ja ratti näppäimiin ja sovitus sarja auton omaan liittimeen. sopii tietysti vain alpinen soittimiin ja mielestäni ne ovat ihan hyviä soittimia!
Vastaa Viestiin