Erillis sarja A-vectraan!
Elikkäs olis tarkoitus laittaa 6½ erillis sarja a-vectran etuoveen, tai siis midi oveen ja diskantti vaikka vakiopaikalle!
Ilmeisesti toi oviverhoilu pitää purkaa kun ton kaiuttimen haluaa sinne vakion tilalle!?
Mutta miten toi oviverhoilu lähtee irti? Sain jo sen sillee että se ei ollut kuin vähän kiinni sieltä yläreunasta mutta silti se ei lähtenyt mihinkään, meni vain vähän rikki kun yritin sitä repiä!!!
Kertokaapas miten olette itse laittaneet erillis sarjan tuohon autoon ja miten olette tuon oviverhoilun purkanu...!!!
Ilmeisesti toi oviverhoilu pitää purkaa kun ton kaiuttimen haluaa sinne vakion tilalle!?
Mutta miten toi oviverhoilu lähtee irti? Sain jo sen sillee että se ei ollut kuin vähän kiinni sieltä yläreunasta mutta silti se ei lähtenyt mihinkään, meni vain vähän rikki kun yritin sitä repiä!!!
Kertokaapas miten olette itse laittaneet erillis sarjan tuohon autoon ja miten olette tuon oviverhoilun purkanu...!!!
eli siellä kahvan sisällä tosiaan yksi ruuvi muistaakseni, pahvin alareunassa taitaa olla 3kpl, ja sitten ei muuta kun suora nykäisy pois ovesta. Se on semmosilla muovitapeilla kiinni, eli ne saatta mennä rikki tai lähteä pahvista irti. Mutta eivät ole kalliita...ja itse liimasin pari takaisin pahviin.
Itse sain kyllä oman pahvin irti ongelmitta!
Uudet johdot kannattaa vetää oveen kun vaihdat kaijuttimet!
pistä sinne oven ja pahvin väliin jotain, teippaa vaikka kaikki aukot pellistä umpeen ja esim. etolasta tarrapintaista vaimennuslevyä, niin ei rämise ovi!
Pää räminän aiheuttaa se kosteusmuovi, mikä ainakin omassa autossa oli rikki, joten otin pois kokonaan.
Itse sain kyllä oman pahvin irti ongelmitta!
Uudet johdot kannattaa vetää oveen kun vaihdat kaijuttimet!
pistä sinne oven ja pahvin väliin jotain, teippaa vaikka kaikki aukot pellistä umpeen ja esim. etolasta tarrapintaista vaimennuslevyä, niin ei rämise ovi!
Pää räminän aiheuttaa se kosteusmuovi, mikä ainakin omassa autossa oli rikki, joten otin pois kokonaan.
Väärin. Kyllä sinne menee suht järeäkin 6,5 tuumanen. Ainoa vaan että joutuu tekemään tai ostamaan korotusrenkaan ettei ota ikkunaan kiinni.On 2002-12-11 15:04, EVO-500 wrote:
Sit muistaakseni 6.5":n kaiutin ei mahdu elkuperäiselle paikalle, vaan kannattaa laittaa 5.25 tai 5.5":n elementti. Vai muistanko vääri? Meneehän isompikin tietenkin, kun tekee enemmän töitä asian eteen...
T: K.Vilen
Itse käytin alkuperäistä kaiutinta mallina kun tein korotusrenkaan niin sai sen vielä vakioruuvinreikiin kiinni.
Manta B 2.2 TIC / Astra H STW
Onnistuitko irrottamaan ne? Aiheesta on ennenkin puhuttu.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 54&forum=5
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 54&forum=5
Joko pahvi irtosi? Siellä karttataskun "takakulmassa" on sellainen muovinen lukitus hässäkkä, mitä pitää sormella painaa niin pahvi tipahtaa käteen. Ja lukkotappia ei tarvii irroittaa, jos kampeaa pois sen tapin kehyksen mikä on ovipahvissa kiinni. Itselläni on kahvankehyksen (mikä lähtee vääntämällä irti) alla kaksi ruuvia.
Onkohan A-Vecun ovipahveissa useampaa mallia, koska omaani laiton viisvarttisen (Boston) keskiäänen (rakensin korotuspalan oveen) ja yhtään suurempi elementti ei olisi orkkis kaiutinritilän alle mahtunut. Eikä yhtään suurempi magneetti olisi mennyt ovipellissä olevaan reikään, ilman "suurennusleikkausta".
Autohan on -93 GLS.
Onkohan A-Vecun ovipahveissa useampaa mallia, koska omaani laiton viisvarttisen (Boston) keskiäänen (rakensin korotuspalan oveen) ja yhtään suurempi elementti ei olisi orkkis kaiutinritilän alle mahtunut. Eikä yhtään suurempi magneetti olisi mennyt ovipellissä olevaan reikään, ilman "suurennusleikkausta".
Autohan on -93 GLS.