Käytettyjen Opelien hinnoittelusta...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Käytettyjen Opelien hinnoittelusta...

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Niin,samanikäiset Omegat ja vaikkapa Astrat saattaa olla hyvinkin pyynneiltään lähes samanhintaisia.Autot painii kuitenkin keskenään aivan eri sarjoissa,niin ominaisuuksiltaan,kuin hankintahinnoiltaan.
Suosioko sen hinnanmuodostuksen määrittelee ja onko käytetty Astra kuinka haluttu vaihdokki?
Miksiköhän noita omppuja sitten roudataan saksanmaalta ylipäätään tänne suomeen,ei ne mitään kultakaivoksia voi olla,ainakaan näin sivustaseuraajan mielestä,vai onko ylitarjonta painannut hintoja alas entisestään?Jotenkin tuntuu olevan muotia,että vähän jokainen tuo jotain autoja maahan pelkästään myytäväksi.

Mutta sehän on vaan käytetyn ostajan etu,kun saa rahoilleen paljon vastinetta,pikkuauton hinnalla,omastakin oli hinta pudonnut jo kahden astran verran,kun sen hommasin... :lol:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Anodi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Anodi »

Juu itekin olen vaihtamassa Astraa Omegaan. Pitänee oottaa jonkin ikaa, jos vaikka sitten jo maksettais mulle päin väliä :) :)

Mutta oikeesti, oon kattellu omppujen hintoja ja näyttäis oivia yksilöitä saavan edukkaasti. Saa nähdä malttaako oottaa kevääseen.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Eipä omega ole ikinä oikeen hintaansa pitänyt, jos vertaa sen kokoa ja varusteita muihin...Ja eikös se ole selvä minkä takia näitä sitten uitetaan suomeen. Ethän sinä saa vastaavaa auto mistään noilla hinnoilla.
Vastaa Viestiin