koetaulun valaistuksesta

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kaku
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kaku »

auto on vectra a -94.onko lämmityslaitteen vivustoille minkäänlaisia merkkivaloja.on aika orpoa pimeällä kun koetaulussa palaa vain takalasinlämppärin merkkivalo ja alapuolella penkkienlämpparin merkkivalo+kello tietenkin.itse en ole vielä asiaa tutkinut mutta joku voisi tietää?
Scy
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Scy »

Kyllä siellä on pienet polttimot ja lämppärin säädinvivutkin näkyvät valaistuina. Vaihtamaan vaan.
Opelixia
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelixia »

Omassa vecussa sama vika, onkos toi koetaulu hankala purkaa?
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2002-12-08 17:48, kaku wrote:
auto on vectra a -94.onko lämmityslaitteen vivustoille minkäänlaisia merkkivaloja.on aika orpoa pimeällä kun koetaulussa palaa vain takalasinlämppärin merkkivalo ja alapuolella penkkienlämpparin merkkivalo+kello tietenkin.itse en ole vielä asiaa tutkinut mutta joku voisi tietää?
Ai on orpoa, vaikka takalasinlämppärin kytkimen valo ja kellon valokin toimivat? :smile: Sullahan on vielä oikea joulukuusi... :grin:

Kyllä siellä tosiaan valot pitäisi olla lähes joka paikassa. Itselläni ei pala tällä hetkellä kuin mittaristossa osittain ja hätävilkun kolmio... :smile: pitäisi purkaa myös tuo kojelauta, kun mittariston taustakin pitäisi vaihtaa, alkuperäinen kun alkaa olla siinä kunnossa että kesinyt musta väri alkaa haitata viisarien liikkeitä ja samalla laittaa tuo valaistus takaisin kuntoon.

Kohta alkaa olla tuo Saabin esittelemä "black panel"-toiminto jo aika lailla valmiina, vain sillä erolla, että Saabin Black Panelissa valo syttyy sinne jossa tapahtuu jotain merkittävää, kun mun Black Panelissa valo ei syty minnekään... :smile:
Pate
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Pate »

Asiasta kolmanteen puukenkään aihetta sivuten. Eli olin tossa taannoin Brand New Boraboran kyytis ja mieleen jäi siniset mittarit tosi upeena yksityiskohtana. Eli onkohan mitää mahollisuuksia saada Vecculin mittaristosta samanväristä syvänsinistä?
Antti H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Antti H »

Lämppärin lamput on helppo vaihtaa.. Eka kello irti ja sen takana 2ruuvia,sitten mittariston alta peitelevy(ratin takana) irti.Se lähtee kyllä irti ehjänä vaikka ratti on paikoillaan..Sieltä 2ruuvia irti ja sitten vedät paneelia niin paljon kun vaijerit antaa perään!Lamput irti ja uudet tilalle!!
Vastaa Viestiin