Jäähdyttimen letkuista
Jäähdyttimen letkuista
Kertokaapas joku tietävä että. Mistä ihmeestä saisi ostettua vesiletkut? B asconaan/mantaan. Ja vieläpä ruiskukoneeseen. Erityisesti se termarikotelolta pumpulle menevä lyhyt on hukassa. Tarvike liikkeet joista olen kyselly myy vain mallia ei löydy tai kaasarikoneen letkuja.
Re: Jäähdyttimen letkuista
Mulla saattas olla tuo letku. Käyn tänään tonkimassa tallista. Jos se löytyy nii ei maksa mitään. Kunhan saatMuhh kirjoitti:Erityisesti se termarikotelolta pumpulle menevä lyhyt on hukassa. Tarvike liikkeet joista olen kyselly myy vain mallia ei löydy tai kaasarikoneen letkuja.
"älä tee väkisin, hae isompi vasara..."
Mahtavaab-asco kirjoitti:Mulla saattas olla tuo letku. Käyn tänään tonkimassa tallista. Jos se löytyy nii ei maksa mitään. Kunhan saatMuhh kirjoitti:Erityisesti se termarikotelolta pumpulle menevä lyhyt on hukassa. Tarvike liikkeet joista olen kyselly myy vain mallia ei löydy tai kaasarikoneen letkuja..lin liikenteeseen
Löytyi.Muhh kirjoitti:Mahtavaab-asco kirjoitti:Mulla saattas olla tuo letku. Käyn tänään tonkimassa tallista. Jos se löytyy nii ei maksa mitään. Kunhan saatMuhh kirjoitti:Erityisesti se termarikotelolta pumpulle menevä lyhyt on hukassa. Tarvike liikkeet joista olen kyselly myy vain mallia ei löydy tai kaasarikoneen letkuja..lin liikenteeseen
ilmoita jos löytyy.
Millon ja mistä voi noutaa?b-asco kirjoitti: Löytyi.paitsi että en tiiä onko tuo just se ruiskumallin mutta ainakin omaan tuon saisi menemään...
Oisko huomenna (pe) iltapäivällä sieltä missä se mun auto onMuhh kirjoitti:Millon ja mistä voi noutaa?b-asco kirjoitti: Löytyi.paitsi että en tiiä onko tuo just se ruiskumallin mutta ainakin omaan tuon saisi menemään...