lisävalot sucks

Keskustelua Opeleista
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

lisävalot sucks

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

itse en henkilökohtaisesti tykkää lisävaloista auton keulassa, mutta sain semmoisen perverssin idean että...Tekis astran orkkismaskista verkkomaskin ja laittas sinne taakse semmosen halapakaupan neljän pikkuvalon sarjan. tekeekö niillä pikku valoilla yhtää mitää? ja oisko tuo aivan järkyttävä amiskötöstys? :roll:
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

-Ei niillä tee mitään.
-Tulee aivan hirveä viritelmä.
:P
TURBOGSI
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TURBOGSI »

Unohda koko juttu :wink:
Bmw 535 Turbo
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: lisävalot sucks

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

jalu78 kirjoitti: ja oisko tuo aivan järkyttävä amiskötöstys? :roll:

olis. :lol:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
kirmo
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kirmo »

Rampe kirjoitti:

naulan kantaa :P
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
voodoo69
'Agila'

Viesti Kirjoittaja voodoo69 »

Pistä neoni. Amiksen näkönen edelleen, mutta myös kalliimman näkönen...
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

mikä se se on?
nallee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nallee »

haetko takaa semmoista viritystä mikä oli blade 3sessa?
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

->"jalu78", näköjään vastasit siihen jo itsekin tuossa otsikossa: "lisävalot sucks", miksi enää kyselet? :wink:

Siitä tuskin on mitään epäselvyyttä, että noista pienistäkin lisävaloista on oikeesti hyötyä jos ajaa muuallakin kuin taajamassa.
kirmo kirjoitti:
Rampe kirjoitti:
naulan kantaa :P
Näkyyhän myös tuossa sun avatarissa olevan 4 lisävaloa. :lol:

Lisävarusteet eivät tee autosta (tai etenkään kuljettajasta) mitään sellaista, mitä se ei oikeasti ole. Ja ihmisenä sinä määräät sen kuka/millainen olet. Eivätkä lisävalot eivät tee autosta mitään "amis"-autoa, vaikka niin haluaisikin. Se taas on eri asia, mitä muut ajattelevat - jos liikaa pelkää sitä, on ehkä parasta pysyä entisellä linjalla. Mutta jos ego kestää ja olet rohkea, niin ei muuta kuin ruuvimeisseli heilumaan... :wink:

Ja ei tarvii ottaa tosissaan ihan kaikkea mitä kirjoitan. :)
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

mä en tykkää semmosista järkyttävistä ämpärin kokoisista törötyksistä joita on auton keulassa. kyllä mä tiedän että niillä näkee ja on kiva ajaa mut mä en ite niistä tykkää...aatteelin vaan että jos ne laittas johonki piiloon ja käyttäs vähä ku kukaan ei nää :) no entä jos jotku pienet tehokkaat sitte? ne neljä pientä vaan tuli mieleen ensimmäisenä ku näkyy naapurilla olevan "hienosti" rekkarin alla...
Osku

jalu78 kirjoitti:mä en tykkää semmosista järkyttävistä ämpärin kokoisista törötyksistä joita on auton keulassa. kyllä mä tiedän että niillä näkee ja on kiva ajaa mut mä en ite niistä tykkää...aatteelin vaan että jos ne laittas johonki piiloon ja käyttäs vähä ku kukaan ei nää :) no entä jos jotku pienet tehokkaat sitte? ne neljä pientä vaan tuli mieleen ensimmäisenä ku näkyy naapurilla olevan "hienosti" rekkarin alla...
piiloon? käyttäis kuin kukaan ei näe? :lol:

Itseasiassa en itsekkään tykkää mistää ämpärin kokoisista, omaan autooni en kelpuutakkaan sellaisia missään tilanteessa.

Kyllä noilla halpis- & pieni kokoisilla valoilla saa edes jotain lisävaloa tielle, ja etenkin nyt syksyn pimeillä sitä tarvitaan, jokainen lisäwatti on hyödyksi. :) Oikeastaan ei kannatakkaan laittaa mitään huipputehokkaita, koska siinä tulee se ongelma, että pitkien ja lähivalojen kantaman/valotehon ero on niin suuri, että takaisin lyhyille vaihdettaessa ei ehkä näekkään hetkeen kunnolla. (kunnes taas silmä tottuu valonmäärään)
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

nimenomaan hakuaisin vähä lisää valotehoa syksyn pimeille mutta en haluais mitää hirveesti näkyviä hökötyksiä...mulla oli 3000 hellat tuossa autossa ku ostin ja ensitöikseni otin ne pois. yhessä autossa näin ku valot oli laitettu verkkomaskin taakse ja ei ollu pahan näkönen.
Osku

jalu78 kirjoitti:yhessä autossa näin ku valot oli laitettu verkkomaskin taakse ja ei ollu pahan näkönen.
oliko ne laitettu siis sen verkon taakse? :o mahtuuko edes...

Tietennii sellaikin ne saa aika näppärästi, että upottaa ne avonaiseen maskiin, elikkä sivusta katsottuna ei tuu valot juurikaan ulospäin.

Niin ja mihinkäs autoon olit nyt laittamassa niitä?
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

jalu78 kirjoitti:mä en tykkää semmosista järkyttävistä ämpärin kokoisista törötyksistä joita on auton keulassa.
Nehän on aivan parhaat. Tulee kunnon ralli-look. :wink: (siitä en sitten tiedä onko sillä vaikutusta valotehoon onki iso vai pieni lisäri, luulis ainakin)
Mika.L
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mika.L »

Ite meinasin ainakin laittaa tollaset ämpärin kokoiset lisävalot ton mun työ auton keulille...
Mut se onkin työ auto ja japsi joten ei sillä väliä vaikka näyttääkin vähän rumalle...
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
Vastaa Viestiin