lisävalot sucks
lisävalot sucks
itse en henkilökohtaisesti tykkää lisävaloista auton keulassa, mutta sain semmoisen perverssin idean että...Tekis astran orkkismaskista verkkomaskin ja laittas sinne taakse semmosen halapakaupan neljän pikkuvalon sarjan. tekeekö niillä pikku valoilla yhtää mitää? ja oisko tuo aivan järkyttävä amiskötöstys? 
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Re: lisävalot sucks
jalu78 kirjoitti: ja oisko tuo aivan järkyttävä amiskötöstys?
olis.
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
naulan kantaaRampe kirjoitti:jalu78 kirjoitti: ja oisko tuo aivan järkyttävä amiskötöstys?
olis.
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
-
Osku
->"jalu78", näköjään vastasit siihen jo itsekin tuossa otsikossa: "lisävalot sucks", miksi enää kyselet?
Siitä tuskin on mitään epäselvyyttä, että noista pienistäkin lisävaloista on oikeesti hyötyä jos ajaa muuallakin kuin taajamassa.
Lisävarusteet eivät tee autosta (tai etenkään kuljettajasta) mitään sellaista, mitä se ei oikeasti ole. Ja ihmisenä sinä määräät sen kuka/millainen olet. Eivätkä lisävalot eivät tee autosta mitään "amis"-autoa, vaikka niin haluaisikin. Se taas on eri asia, mitä muut ajattelevat - jos liikaa pelkää sitä, on ehkä parasta pysyä entisellä linjalla. Mutta jos ego kestää ja olet rohkea, niin ei muuta kuin ruuvimeisseli heilumaan...
Ja ei tarvii ottaa tosissaan ihan kaikkea mitä kirjoitan.
Siitä tuskin on mitään epäselvyyttä, että noista pienistäkin lisävaloista on oikeesti hyötyä jos ajaa muuallakin kuin taajamassa.
Näkyyhän myös tuossa sun avatarissa olevan 4 lisävaloa.kirmo kirjoitti:naulan kantaaRampe kirjoitti:olis.jalu78 kirjoitti: ja oisko tuo aivan järkyttävä amiskötöstys?
Lisävarusteet eivät tee autosta (tai etenkään kuljettajasta) mitään sellaista, mitä se ei oikeasti ole. Ja ihmisenä sinä määräät sen kuka/millainen olet. Eivätkä lisävalot eivät tee autosta mitään "amis"-autoa, vaikka niin haluaisikin. Se taas on eri asia, mitä muut ajattelevat - jos liikaa pelkää sitä, on ehkä parasta pysyä entisellä linjalla. Mutta jos ego kestää ja olet rohkea, niin ei muuta kuin ruuvimeisseli heilumaan...
Ja ei tarvii ottaa tosissaan ihan kaikkea mitä kirjoitan.
mä en tykkää semmosista järkyttävistä ämpärin kokoisista törötyksistä joita on auton keulassa. kyllä mä tiedän että niillä näkee ja on kiva ajaa mut mä en ite niistä tykkää...aatteelin vaan että jos ne laittas johonki piiloon ja käyttäs vähä ku kukaan ei nää
no entä jos jotku pienet tehokkaat sitte? ne neljä pientä vaan tuli mieleen ensimmäisenä ku näkyy naapurilla olevan "hienosti" rekkarin alla...
-
Osku
piiloon? käyttäis kuin kukaan ei näe?jalu78 kirjoitti:mä en tykkää semmosista järkyttävistä ämpärin kokoisista törötyksistä joita on auton keulassa. kyllä mä tiedän että niillä näkee ja on kiva ajaa mut mä en ite niistä tykkää...aatteelin vaan että jos ne laittas johonki piiloon ja käyttäs vähä ku kukaan ei nääno entä jos jotku pienet tehokkaat sitte? ne neljä pientä vaan tuli mieleen ensimmäisenä ku näkyy naapurilla olevan "hienosti" rekkarin alla...
Itseasiassa en itsekkään tykkää mistää ämpärin kokoisista, omaan autooni en kelpuutakkaan sellaisia missään tilanteessa.
Kyllä noilla halpis- & pieni kokoisilla valoilla saa edes jotain lisävaloa tielle, ja etenkin nyt syksyn pimeillä sitä tarvitaan, jokainen lisäwatti on hyödyksi.
-
Osku
oliko ne laitettu siis sen verkon taakse?jalu78 kirjoitti:yhessä autossa näin ku valot oli laitettu verkkomaskin taakse ja ei ollu pahan näkönen.
Tietennii sellaikin ne saa aika näppärästi, että upottaa ne avonaiseen maskiin, elikkä sivusta katsottuna ei tuu valot juurikaan ulospäin.
Niin ja mihinkäs autoon olit nyt laittamassa niitä?