MV6 -96 kauko-ohjain ei spelaa - eikun pelaakin

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
rmeller
'Kadett'
'Kadett'

MV6 -96 kauko-ohjain ei spelaa - eikun pelaakin

Viesti Kirjoittaja rmeller »

Mitäs voisi koittaa kun vasta hankitun auton kauko-ohjain ei suostu toimimaan. Suomentelin käyttöohjetta ja koitin seuraavaa: virrat päälle ja heti perään lukitusnapin painallus taustapeilin vieressä. Ei vaikutusta.
Jos ovesta käännän kahdesti oven lukkoon niin kuuluu toinen napsahdus ovista ja keskikonsolissa rupeaa hälyttimeltä vaikuttava nappi vilkkumaan, vilkut eivät kuitenkaan vilahda.

t. Rami

No niin, joku tuossa minun uudelleenohjelmointimenettelyssä oli pielessä kun sainkin tuon toimimaan. Ehkä kuskin ovi ei saa olla auki tai sitten en vain ollut tarpeeksi nopea napin painalluksessa. Tai sitten kuun ja Otavan asento taivaalla oli nyt sitten oikea :)

t. Rami edelleen
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Oisko siitä kaukosäätimestä patteri loppu?
rmeller
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja rmeller »

Jarno.v kirjoitti:Oisko siitä kaukosäätimestä patteri loppu?
Ei taida olla, vaihdettu on ja punainen/vihreä valo palaa kun nappeja painaa.

t. Rami
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pillipiipari »

Itsellä farkku omppu-98 2,5 td ja myös siinä välistä ongelmia kaukosäädön kanssa. Vähän kopistelua kaukosäätimen reunoihin ja taas pelittää eli satunnaisia kosketushäiriöitä..
malcom
'Agila'

Viesti Kirjoittaja malcom »

onko se kaukkari irrallinen vai autonavaimessa kiinni? Itselläni ainakin onnistuu ohjelmointi siten että autonavaimesta irroitetaan se kaukkari osa, laitetaan virrat päälle ja osoitetaan kaukkarin infrapunalla siihen taustapeilin vieressä olevaan pallukkaan ja painetaan nappia. Ovet oli kiinni mutta ei lukossa kun itse ohjelmoin. Kun ohjelmointi päätty niin sisävalo välkkyi pari kertaa. En tiedä oliko tästä apua mutta näin sen itse tein.
Vastaa Viestiin