Opel liikkeen ammattataito

Keskustelua Opeleista
Wilhelm
'Kapitän'
'Kapitän'

Opel liikkeen ammattataito

Viesti Kirjoittaja Wilhelm »

Jäi aavistuksen verran paska maku suuhun, kun käytin Omegan v-6 moottorin venttilikopan vaihdossa Opelin liikkeessä. Työt tehtiin kyllä ajallaan, mutta velotettiin enemmän kun oli puhe, muutama pultti näkyi puuttuvan ja venttilikoppa vuotaa niin kuin seula.
Lupasivat ensi viikolla tutkia asiaa, mutta mietityttää, että minkähän lainen lasku sieltä vielä annetaan. Ajattelin kyllä nostaa metelin jos jos ovat huonosti tehdyn työn korjaamisesta vielä jotain vailla.
Ja sekin ihmetyttää, etteivä siellä viitsineet testata autoa venakopan vaihdon jälkeen, että pitääkö se. Holvaa pakosarjan päälle niin paljon öljyä, että auton lämmettyä savu nousee pellin alta.
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Omasta mielestäni tuon pitää mennä kys. firman piikkiin ihan reilusti. Laita kova kovaa vasten vain reilusti. Jos on vielä tunnettu firma niin luulisi heidän korjaavan tupelointinsa samaan rahaan.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
waldos
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja waldos »

pesetä niillä huolimattomilla mulkuilla myös konehuone,äläkä anna tippaakaan lenkkiä ,sillä sinä olet asiakas joka maksaa niiden palkat.
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

Vaikka yrittäisivät vielä laskuttaakkin,niin se on semmoinen lasku jota ei tarvi maksaa :wink:
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Jos laskuttavat uudesta työstä niin kerro lähettäväsi lasku vuodon takia lisätystä öljystä :D
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Venttiilikopat ovat varmaan kierot ja jäävät tai alkavat pian vuotamaan. Ne kannattaa vaihtaa.
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja TA-K »

jamboy kirjoitti:Venttiilikopat ovat varmaan kierot ja jäävät tai alkavat pian vuotamaan. Ne kannattaa vaihtaa.
Minä kyllä ainakin käsitin, että ne nimenomaan on vaihdettu:
Wilhelm kirjoitti:käytin Omegan v-6 moottorin venttilikopan vaihdossa Opelin liikkeessä.
Wilhelm kirjoitti:viitsineet testata autoa venakopan vaihdon jälkeen
... mutta tiedä sitten... :roll:

Edit: kommenttia alkuperäiseenkin viestiin. Jos kerran venttiilikoppien vaihdosta on sovittu, niin kyllä niiden se pitäisi myös tehdä. Jos liikkeellä on homma kunnossa, niin ottavat kyllä vastuun tekemisistään. Lisälaskua siis ei pitäisi enää tulla, ennemminkin voisit pyytää vaikka sijaisauton korjauksen korjauksen ajaksi.
Mitsubishi Outlander 2.4 AT -04
Corolla -93
ex Omega Classic Caravan 2.6 V6 AT -01
Hatch
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Hatch »

No tuntuupa ihmeelliseltä, jos merkkihuollossa jätetään venttiilinkopasta pultteja pois. :roll:
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

se merkki liike ei ole AINA(yleensäkkään) paras vaihto ehto huolloille
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Paras vaihtoehto on tehdä itse,jos siihen vain mahdollisuus.
Merkkiliikkeissäkin käy kymmeniä autoja päivässä,joten asentajia ei varmasti kiinnosta paneutua samalla tavalla asiakkaan autoon,kuin joku joka omaa autoaan ropailee.
Aplesiini
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Aplesiini »

Eihän vaan ollut Oulussa sijaitseva merkkiliike? :roll:
#fincalibra @ Quakenet
Wilhelm
'Kapitän'
'Kapitän'

Juu, ei ole Oulun autoliike. Enpä tässä kehtaa alkaa mainostamaan kyseistä liikettä. Vuodon syykin selvisi. Eivät olleet laittaneet liikkeessä tiivistettä lainkaan, vaan olivat töpöstäneet silikoonia sinne väliin. Onneksi olin itse vieressä katsomassa.
Ensimmäisellä kerralla veloitettiin 40e uudesta tiivisteestä, mitä sinne ei edes oltu laitettu. Siinä sai korjaamopäällikkö kuulla kunniansa :evil:
Wilhelm
'Kapitän'
'Kapitän'

Wilhelm kirjoitti:Juu, ei ole Oulun autoliike. Enpä tässä kehtaa alkaa mainostamaan kyseistä liikettä. Vuodon syykin selvisi. Eivät olleet laittaneet liikkeessä tiivistettä lainkaan, vaan olivat töpöstäneet silikoonia sinne väliin. Onneksi olin itse vieressä katsomassa, kun ne purki sen uudestaan.
Ensimmäisellä kerralla veloitettiin 40e uudesta tiivisteestä, mitä sinne ei edes oltu laitettu. Siinä sai korjaamopäällikkö kuulla kunniansa :evil:
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Wilhelm kirjoitti:
Wilhelm kirjoitti:Juu, ei ole Oulun autoliike. Enpä tässä kehtaa alkaa mainostamaan kyseistä liikettä. Vuodon syykin selvisi. Eivät olleet laittaneet liikkeessä tiivistettä lainkaan, vaan olivat töpöstäneet silikoonia sinne väliin. Onneksi olin itse vieressä katsomassa, kun ne purki sen uudestaan.
Ei vittu mitä hommaa suoraan sanottuna :evil:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

Wilhelm kirjoitti:Juu, ei ole Oulun autoliike. Enpä tässä kehtaa alkaa mainostamaan kyseistä liikettä. Vuodon syykin selvisi. Eivät olleet laittaneet liikkeessä tiivistettä lainkaan, vaan olivat töpöstäneet silikoonia sinne väliin. Onneksi olin itse vieressä katsomassa.
Kuten jamboy kirjoittikin, pelkkä tiivisteenvaihto ei auta pitkään sillä muoviset venakopat vääntyvät / ovat vääntyneet ajan kuluessa ja noissa uuden mallisissa venakopissa onkin tiiviste jo valmiiksi liimattuna koppaan kiinni. Jotkut ovat laittaneet kopat sikaflexillä kiinni, tällöin irroitus on hieman hankalampaa.
Vastaa Viestiin