eyk-661 calibra

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
mayhem
'Admiral'
'Admiral'

eyk-661 calibra

Viesti Kirjoittaja mayhem »

onko kenelläkään tietoo auton historiikista? ois muuten hyvä tämmönen rekkari topicci.et sais vähä tietoja auton edellisistä tapahtumista.
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Varmemmin ne auton entiset omistajat saa tietoonsa ake:sta kuin täältä? Paitsi jos tietää että aiempi omistaja pyörii tällä foorumilla ja haluaa vaikka kysyä häneltä jotain mutta ei tiedä vaikka nimimerkkiä tms. :roll:
mayhem
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mayhem »

joo no sitä mä lähinnä tarkotin et jos se entinen omistaja sattuis olee foorumilla.
ascona_c
OCF Member 2020

Re: eyk-661 calibra

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

mayhem kirjoitti: ois muuten hyvä tämmönen rekkari topicci.et sais vähä tietoja auton edellisistä tapahtumista.
Itse ehdotin aikoinaan vastaavaa, mutta ehdotus tyrmättiin foorumilaisten keskuudessa jo heti kättelyssä.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: eyk-661 calibra

Viesti Kirjoittaja Amppa »

ascona_c kirjoitti:
mayhem kirjoitti: ois muuten hyvä tämmönen rekkari topicci.et sais vähä tietoja auton edellisistä tapahtumista.
Itse ehdotin aikoinaan vastaavaa, mutta ehdotus tyrmättiin foorumilaisten keskuudessa jo heti kättelyssä.
No mietitäänpä miten tämä käytännössä toimisi. Joka kerta kun tulisi uusi viesti kaikki säntäävät katsomaan "jee jokohan minun kotteroni perään kyselee joku" ja uusin viesti on vaan tyyliin "ford on paska auto" ja pettymys on suunnaton. Eiköhän nämä sekaan mahdu niin havahtuu hiukka helpommin. ;)
Vastaa Viestiin