Hellan Comet FF 200 lisävaloja kellään?
Hellan Comet FF 200 lisävaloja kellään?
Elikkä onko kellään kyseisiä valoja keulakoristeena? Näkyykö niillä mitään vai onko tosiaan vaan keulan koristeeksi?Pitäs saada vähän kirkastusta Corsan keulalle ku on luvattoman huonot omat lyhdyt.
Yhtä en vaihda...
Mulla on tollaset keulassa...
...mulla onvaan ne niin alhaalla puskurissa että niistä ei paljoa saa valotehoja irti siellä, pitäs olla korkeemmalla että osais kertoa miten hyvin ne näyttää kauas.
Hyvin ne lähi alueen näyttää mihin tarkoitukseen olen ne laittanutkin.
Muutapa niistä ei oikein osaa sanoa noilla asennuksilla.
...mulla onvaan ne niin alhaalla puskurissa että niistä ei paljoa saa valotehoja irti siellä, pitäs olla korkeemmalla että osais kertoa miten hyvin ne näyttää kauas.
Hyvin ne lähi alueen näyttää mihin tarkoitukseen olen ne laittanutkin.
Muutapa niistä ei oikein osaa sanoa noilla asennuksilla.

Itsellä moiset Astran maskin edessä talvisin.
Mielestäni varsin mainiot lisäpitkät.
Ainakin kokoonsa nähde tehokkaat.
Mielestäni varsin mainiot lisäpitkät.
Ainakin kokoonsa nähde tehokkaat.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Itselläni nuo, mutta 300 sarja, eli seuraava koko. Minulle sanottiin ostohetkellä että sarja 100 on aikapaljon kehnompi valoteholtaan, kun tuo 300 sarja...
Minähän ajelen tätä Tornio-Rovaniemi väliä lähes joka vk:n loppu ja koska koko välillä ei ole katuvaloja, niin laitoin lisävalot. Valot on kyllä näyttänyt hyvin.
Minähän ajelen tätä Tornio-Rovaniemi väliä lähes joka vk:n loppu ja koska koko välillä ei ole katuvaloja, niin laitoin lisävalot. Valot on kyllä näyttänyt hyvin.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
Täytyy pistää tilaukseen...
Kiitoksia vaan kaikille vastauksista! Kaipa ne on ihan kelpo valot ja ulkonäkö ainakin miellytti minua. Tarvitseekohan noihin laittaa tukirautoja vai pysyykö suuntaus kohdillaan ilman? Ajattelin sellaisen rekisterikilven alle tulevan raudan laittaa.
Yhtä en vaihda...
Tuli ostettuu...
Joo Motonetistä hain FF 200, 79,90€.
En huomannu kyllä reffejä kattoo mutta olkoot. Pidetää valot aina päällä ni on ainaki hyvät lähivalot
Pitäs asennella kiinni. Hävyttömän kalliita sellaset peltilevyt rekisterikilven alle. Saako niitä ruosteenkestävällä teräksellä taivutettuna mistää alta 20 euron?
Motonetissäki 27,90€!!
Jäivät sinne...
En huomannu kyllä reffejä kattoo mutta olkoot. Pidetää valot aina päällä ni on ainaki hyvät lähivalot
Pitäs asennella kiinni. Hävyttömän kalliita sellaset peltilevyt rekisterikilven alle. Saako niitä ruosteenkestävällä teräksellä taivutettuna mistää alta 20 euron?
Motonetissäki 27,90€!!
Jäivät sinne...
Yhtä en vaihda...
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 2223021136
tuosta alle 20€ mutta taitaa olla tavallista maalattua "patarautaa".
tuosta alle 20€ mutta taitaa olla tavallista maalattua "patarautaa".
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Mulla on tuossa irtaallaan vielä tällaiset, vectraan tulossa Valot isolla Veellä
Bosch Navigator
tässä vielä toinen kuva
kommenttia saa antaa.
Bosch Navigator
tässä vielä toinen kuva
kommenttia saa antaa.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella