M3 peilit gsi astraan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Exorcist
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Exorcist »

Eli on saksasta tulossa gsi astra missä ei ole noita sivuvilkkuja. Niin aattelin että laittais ne m3 peilit vilkuilla samalla. Jos nuo peilit tulee saksasta niin vaatiiko muutakun E-hyväksynnän. Kuinka suopeesti katsotaan katsastuksessa? Onko noilla peileillä yleensäkään eroo suomi/saksa hinnoissa? Ja kyse siis sähkösäätösistä peileistä.

Kysytääs vielä sitä että mistäs sais halvalla niitä metallisia lattiamattoja (turkkipellistä tms)? Itse en viitsisi ruveta taiteilemaan.
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

mulla kans on sama ongelma calibran suhteen katsastus asemalta sanottiin että takaviistoon pitäs vilkut näkyä ja M3-peilit kuulemma käy ja pitäs riittää kun TUV-paperit on mukana...
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

On 2002-11-20 04:13, Exorcist wrote:
Eli on saksasta tulossa gsi astra missä ei ole noita sivuvilkkuja. Niin aattelin että laittais ne m3 peilit vilkuilla samalla. Jos nuo peilit tulee saksasta niin vaatiiko muutakun E-hyväksynnän. Kuinka suopeesti katsotaan katsastuksessa? Onko noilla peileillä yleensäkään eroo suomi/saksa hinnoissa? Ja kyse siis sähkösäätösistä peileistä.

Kysytääs vielä sitä että mistäs sais halvalla niitä metallisia lattiamattoja (turkkipellistä tms)? Itse en viitsisi ruveta taiteilemaan.
No esim M3 peilejä saa J&M Tech:stä ( http://www.jmtech.fi ). Ilman vilkkua, vilkulla, sähkö säädöllä ja lämmityksellä tai ilman kaikkea noita. Esim omaan coupeen M3 peilit sähkösäädöllä ja lämmityksellä maksaa noin 250 €. Se että miten ne eroaa saksan hinnoista niin: ei paljon. Varsinkin jos pelkästään lähdet saksasta tilaamaan kotiin niin luulen että tulee kalliimmaksi.

Samasta firmasta saa myös niitä alumiinisia lattiamattoja.

Käy katsomassa sivuillani http://www.opel-tuning.org ja sieltä se sininen coupe niin näet kuvista millaiset ne matot on!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus_J on 2002-11-20 15:49 ]</font>
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Autoracing myy ainakin noita alumiinisia lattialevyja/mattoja jota on kiilloitettuja,ja muistaakseni astraan oli jo valmiiksi muotoiltuna/leikattuna tuollaiset etujalkatiloihin,ei tarvitse kuin ruuvata paikoilleen.
Vastaa Viestiin