Tuli ajettu -00 Astralla vajaa tuhat kilometriä.
Valokuvio oli pitkillä outo, jäi ajamatta auto seinään vasten ja testaamatta minne näytti?
Kaukovalot antoivat hyvin paljon hajavaloa kuusen latvoihin pienelläkin matkalla. Kaukovalojen valokuvio oli kolmion muotoinen, onko muut huomanneet mitään outoa?
Muuten valoteho tuntui olevan kohdallaan.
j.h
<font size=-1>[ This Message was edited by: jpisteh on 2002-11-18 16:35 ]</font>
G-Astra ajovalokuvio
Erään tuttuni -99 g astrassa, useita tuhansia KYYDISSÄ olleena olen huomannut saman ilmiön, ja olemme ihmetelleet että mistä moinen johtuu, siis esim. Ajessa pitkää suoraa jota ympäröi metsä molemmilla puolilla huomaa että valot näyttävät kyllä pitkälle eteen ihan hyvin, mutta samanaikaisesti vois katsella puiden latvoja hyvin sillä valokiila sojottaa myös sinne
. Eipä tuosta sinällään ainakaan itse kuskille ole kai mitään haittaa, tiedä sitten miten vastaantulijat?? Mutta ilmeisesti aika normaalia g astrassa? Johtunee varmaan siitä umpiosta.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
Jep, toinen G-Astra menossa ja ihan samanlaiset valokuviot on molemmissa olleet. Ilmeisesti kaukovalot on suunniteltu Saksan moottoriteille eli eivät valaise liikaa sivuille mutta ylhäältä näkyvät opasteet. Joskus haaveilin lisäpitkistä joilla voisi valokuviota levittää mutta harvoinpa pitkiä pääsee edes käyttämään.
-
jjruutiainen
- 'Admiral'

Omassa autossa kun on kiine hellan tuplavalot niin kyllä muuttui aika paljon valokuvio alkuperäisestä valoista!
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)