Elikkäs kuka nyt sitten oli se tapahtuman nopein ja kuka sammui ensimmäisenä ja ne jotka sattuivat huomaamaan kentän parkissa(ei kiihdytys/varikko alueella) sen tumman-punaisen calibran mis kyljes maalaukset ja laikatettu konepelti niin palautetta saa antaa, sillä oltiin liikentees ja oli kaverin auto.
Oikeen kiinnostunut olisin Mad:in JJ:n aioista, niiden takia melkeen ku tuli sinnekin lähettyä kattomaan nimim. Kyllä omistan C Asconan joka on nyt purussa ruosteiden takia ja tarkootus ois saada viim. ens kesäksi valmiiksi uudella motilla ja ulkonäöllä, mutta ei siitä tänne sen enempää laitetaan projektit osioon sitte joskus.
Mutta kertokaa tänne vaan kaikkea reissusta koska ite piti lähteä jo la. iltana poies.
Aika-ajon nopein oli keltainen turbo-Vectra, joka ei osallistunut pudotuskilpailuun, jonka voitti Lotus Omega (joka oli myös toiseksi nopein kelloa vastaan aika-ajossa). Itse olin tuolla punaisella Calibralla kolmanneksi nopein aika-ajossa ja eliminaattorin kakkonen.
Calibra kyllä huomattiin, oli ihan siistin ja omaperäisen näköinen. Harmi kun ei ehtinyt paremmin tutustua parkissa oleviin autoihin! Siellä oli paljon helmiä myös, kun aika meni enemmän siellä varikkoalueella.
jep itsekkin huomasin tämän kyseisen Calibran ja konepellin. tarkoitus oli kyllä käydä kattoon mutta ei sitten joutanut. Paljos meni lakka tms helmiäis yhdistelmää peltiin, kerroksia?
Itse olin ilmeisesti Eliminatorin kolmas, en ainakaan huonommalle hävinnyt eli Lotukselle. Ja etuvetoisten kolmas olin myös..ainakin palkinnon sain. Paras aika tuli eliminatorissa 14.97s ja slickseillä, loppunopeudesta ei tietoa.
ata kirjoitti:Aika-ajon nopein oli keltainen turbo-Vectra, joka ei osallistunut pudotuskilpailuun, jonka voitti Lotus Omega (joka oli myös toiseksi nopein kelloa vastaan aika-ajossa). Itse olin tuolla punaisella Calibralla kolmanneksi nopein aika-ajossa ja eliminaattorin kakkonen.
Calibra kyllä huomattiin, oli ihan siistin ja omaperäisen näköinen. Harmi kun ei ehtinyt paremmin tutustua parkissa oleviin autoihin! Siellä oli paljon helmiä myös, kun aika meni enemmän siellä varikkoalueella.
24valve kirjoitti:myös silmiin otti kiihdytyksissä se hieno vihree corsa.. näytti jotenki liikahtavan
Juu, oli päivän nopein etuvetoinen (aika-ajossa siis) ja 13s aikoja ajoi. Eliminaattorissa taisi tippua toisella kierroksella Lotus Omegalle (JJ:n Ascona tippui vissiin Lotukselle semifinaalissa ja itse tipuin finaalissa punavaloon samalle). Ei muista tarkkaan kun oli ajamassa itse eikä voinut seurata koko kisaa katsojana, eikä minulla ole tuloksia.
Olis nimittäin varmaan todella hyvä aika tullu kun siinä uskalsit vähän ripeemmin lähtee kun aikasemmissa
Varmaan kuitenkin Calibrassa enemmän potkua on mitä siinä keltaisessa Vectrassa?
Kyllä siinä eliminaattorin finaalissa kädetin ihan vain varaslähdön ja siitä hyvästä punavalon jonka ehdin nähdä joulukuusesta itsekin ja hölläsin sitten harmistuneena kaasun kokonaan pois, koska punavalolla häviää joka tapauksessa, sitten päätin kuitenkin vetää lopun kuitenkin kovaa. Olisi tietysti kannattanut oikeasti vetää vain kunnolla ihan mielenkiinnosta, vaikka tuloksissa olisikin jäänyt kakkoseksi joka tapauksessa hylätyn ajon takia. Eliminaattorin aiemmilla kierroksilla en ajanut täysiä, kun säästelin vähän autoa... aika-ajossa ajoin kyllä sitten ihan täysiä. Keltainen Vectra oli kyllä vajaan pari kymmenystä nopeampi kuin mun Calibra tuon aika-ajon perusteella.
Olis nimittäin varmaan todella hyvä aika tullu kun siinä uskalsit vähän ripeemmin lähtee kun aikasemmissa
Varmaan kuitenkin Calibrassa enemmän potkua on mitä siinä keltaisessa Vectrassa?
Kyllä siinä eliminaattorin finaalissa kädetin ihan vain varaslähdön ja siitä hyvästä punavalon jonka ehdin nähdä joulukuusesta itsekin ja hölläsin sitten harmistuneena kaasun kokonaan pois, koska punavalolla häviää joka tapauksessa, sitten päätin kuitenkin vetää lopun kuitenkin kovaa. Olisi tietysti kannattanut oikeasti vetää vain kunnolla ihan mielenkiinnosta, vaikka tuloksissa olisikin jäänyt kakkoseksi joka tapauksessa hylätyn ajon takia. Eliminaattorin aiemmilla kierroksilla en ajanut täysiä, kun säästelin vähän autoa... aika-ajossa ajoin kyllä sitten ihan täysiä. Keltainen Vectra oli kyllä vajaan pari kymmenystä nopeampi kuin mun Calibra tuon aika-ajon perusteella.
Ahaa joo ei näkyny mulle sitä punavaloo... sori
Mut joo... vaikutti tosiaan ne sun lähdöt siltä että säästelit autoo.. Se eliminaattorin vika lähtö vaikutti parhaalta...
Joo no se calibra ostettii kurikasta yheltä "erikoos" maalarilta kyseeses kunnos tos muutama viikko sitte... Ite ollaan pellistä päätelty et se koko auton helmiääs punaanen alla paksulti ja päälä jonku verra mustaa ja sitte jollai "pehmoosella" laikalla vedelty jonkimooset liekit ja muutenki sohittu vähä kuinka sattuu ja siinä päällä o varmaa aiva sairas kerros lakkaa.
Koskas muuten o seuraava opel tapahtuma täälä etelä-pohjammaan alueella päin? pääsis sielä sitte vaikka liittyyn kerhoon, menis vaa sillai paljo helpommin kun näin ajatteloo. Onkos JJ sulla viä se orkkis kojelauta ja tulooko siinä kaikki vivut summuut joukos, ois tarkootus saada tuo kuntoon ens kesään mennes tai paljo ennen joulua, mut silloon vaa ei oo välttämättä muutaku 1.8i motti
IceQL kirjoitti:Koskas muuten o seuraava opel tapahtuma täälä etelä-pohjammaan alueella päin? pääsis sielä sitte vaikka liittyyn kerhoon, menis vaa sillai paljo helpommin kun näin ajatteloo.
No 20.8. lauantaina on Jurvassa Botniaringillä kerhon ratapäivä joka on vain jäsenille (voi liittyä paikan päällä) ja seuraavana päivänä sunnuntaina on Sunday on Racetrack-ratapäivä, jolloin kuka vain pääsee ajamaan radalle, mutta jäsenet halvemmalla kuin muut. Nuo näin isompina valtakunnallisina tapahtumina. Onhan siellä sitten vielä paikallistapaamisia noiden lisäksi, niistä kannattaa lukea täältä foorumista. Lisäksi tämän vuoden OCF:n syyspartyt ovat Virroilla eikä sekään kaukana ole etelä-Pohjanmaalta (sekin tapahtuma on vain jäsenille).
IceQL kirjoitti:Koskas muuten o seuraava opel tapahtuma täälä etelä-pohjammaan alueella päin? pääsis sielä sitte vaikka liittyyn kerhoon, menis vaa sillai paljo helpommin kun näin ajatteloo.
No 20.8. lauantaina on Jurvassa Botniaringillä kerhon ratapäivä joka on vain jäsenille (voi liittyä paikan päällä) ja seuraavana päivänä sunnuntaina on Sunday on Racetrack-ratapäivä, jolloin kuka vain pääsee ajamaan radalle, mutta jäsenet halvemmalla kuin muut. Nuo näin isompina valtakunnallisina tapahtumina. Onhan siellä sitten vielä paikallistapaamisia noiden lisäksi, niistä kannattaa lukea täältä foorumista. Lisäksi tämän vuoden OCF:n syyspartyt ovat Virroilla eikä sekään kaukana ole etelä-Pohjanmaalta (sekin tapahtuma on vain jäsenille).
Seinäjolla on joka parillisen kuukauden ensimmäisenä sunnutaina KLO:13:00 paikallis tapaaminen Pohjanmaan autoliikkeen pihassa. Sinne vaan mukaan niin täytetään jäsen hakemus sielä ja laitetaan asiaa eteenpäin.
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)