Hyviä maalaamoita Lahesta?
Hyviä maalaamoita Lahesta?
Juu elikkäs jos joku osais kertoo Lahesta / lähiympäristöstä jotai hyviä maalaamoita joitten hintaluokkaki pysyis kohtuullisena... M.Kuikka oli ainaki edulline omast mielestä en sitten tierä onko hyvä...
Yksin kertasistakin asioista voi saada helvetin vaikeita!
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Kannattaa ehdottomasti käydä Salpausselän automaalamossa mestarinkadulla. Hinta/laatu-suhde on mielestäni kohdallaan.
Itse maalautin vectrasta kiveniskujen takia ovien alakyljet, alahelmat ja takakaaret. Hinta oli melkein puolet siitä mitä Automaalaamo Eronen pyysi.
Toimenpide sisälsi siis hiekkapuhalluksen, maalauksen ja lakkauksen. Mitään maalausrajoja ei näy ja muutenkin työn jälki on loistavaa.
Itse maalautin vectrasta kiveniskujen takia ovien alakyljet, alahelmat ja takakaaret. Hinta oli melkein puolet siitä mitä Automaalaamo Eronen pyysi.
Toimenpide sisälsi siis hiekkapuhalluksen, maalauksen ja lakkauksen. Mitään maalausrajoja ei näy ja muutenkin työn jälki on loistavaa.
Työtä se on turhakin työ
Kehtaatko paljastaa kuinka paljon hinta oli?Beast78 kirjoitti:Kannattaa ehdottomasti käydä Salpausselän automaalamossa mestarinkadulla. Hinta/laatu-suhde on mielestäni kohdallaan.
Hinta oli 350€. Esim. maalamo Erosella hinta-arvio lähenteli 600 euroa ja siinä arviossa ei oltu huomioitu takakaarien käsittelyä ja maalausta ollenkaan (oma moka, kun en muistanut kysyä), vain alakyljet ja alahelmat.jariz kirjoitti: Kehtaatko paljastaa kuinka paljon hinta oli?
Lisäksi Salpausselän maalarisetä lakkasi "vahingossa" pari ylimääräistä lakkakerrosta sekä massasi alahelmojen alaosan, vaikka en edes pyytänyt moisia toimenpiteitä. Mielestäni loistavaa palvelua. Tai sitten maalarilla sattui olemaan vain hyvä päivä.
Työtä se on turhakin työ