vinkkejä kojelaudan maalaukseen

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
calibra-92
'Senator'
'Senator'

vinkkejä kojelaudan maalaukseen

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

eli noita maalejahan on vaikka millä mitalla onko joku kokeillut esim:
foliatecin maaleja? kun tekisis mieli maalata kojelauta uusiksi
samalla sitten kysymys että pysyykö ne maalit kiinni ja ei lohkeile esim pakkasilla
Gsi:sti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gsi:sti »

Kaverin Sierrasta maalattii foliatecin maalilla kojelauta siniseksi ja hieno tuli..ja katto myös jollain niitten kangas maalilla harmaaksi. Maali kesti oikein hyvin kulutusta!! ja pakkasta kun se sit lopulta seisoi talven :) (turvavyöt muuten homehtu :P)
On vaan hinnakkaita maaleja :-?
Se joku puhdistusvaahto vaan meinas tehdä kepposia kun alko maalia suihkimaan joten lopulta päädyimme tärpättiin.
Tais joku tartunta ainekkin viel olla...
- Ex pirssi Astra GSI 16V -95 -
- Golf IV -98 -
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

itse vedin omegasta kojelaudan wurthin vinyylivärillä ilman mitään tartunta aineita.puhdistaa vain kunnolla ensin,sitten silikonin poisto aine(saa automaalaamoista missä korjataan kojelautoja ym.verhoiluja) ja sen jälkeen kerta veto asetoonirätillä.sitten vaan sumuttaa värin pintaan ja antaa kuivua.itse maalasin oman n.3v sitten eikä se ole mennyt miksikään.kestää myös ikkunaveiveissä hyvin.normaali kokoinen purkki maksaa 7-10e riippuen mistä ostaaja omien kokemusten mukaan on parempaa kuin vht:n värit.itse pesin maalattavat osat aluksi astianpesuaineella ja kostealla rätillä.
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin