Headlight/tail light
Headlight/tail light
Mitäs tarkoittaa head light ja tail light Vecculin näytössä ?
Etuvalot kyllä toimii ja takaa on lisäjarru pimeänä, johtuuko siitä ?
Etuvalot kyllä toimii ja takaa on lisäjarru pimeänä, johtuuko siitä ?
Re: Headlight/tail light
Mulla oli takaa toinen parkki pimahtanut. Siitä johtui herjailu. Jarruvalothan tarkastetaan aina käynnistettäessä ilmoituksella "Brake light check".
Vectra B 2.5 V6
Kutosen murinassa on sitä jotakin...
Kutosen murinassa on sitä jotakin...
-
vEctrA bEE
- 'Senator'

itsellä tuli myös lukemaan kyseinen teksti, katsoin sitten että takaa vasemmalla parkki palanut, kuin myös vasemmalla edestä parkki palanut!
olin sitten tänään menossa hakemaan uudet lamput kun pääsin varaosaliikkeen pihaan ja huomasin että check-valo oli sammunut, kävinpäs siinä sitten tarkastamassa kyseiset "palaneet" valot ja kas, kaikki toimi niin kuin ennenkin! Missähän vika? Hapettumia?
olin sitten tänään menossa hakemaan uudet lamput kun pääsin varaosaliikkeen pihaan ja huomasin että check-valo oli sammunut, kävinpäs siinä sitten tarkastamassa kyseiset "palaneet" valot ja kas, kaikki toimi niin kuin ennenkin! Missähän vika? Hapettumia?
Zafira -06
No nythän se teksti ainakin hävisi kun vaihdoin takaa kaikki polttimot.
Lisäjarru ja sumari ovat silti pimeinä. Pitänee kai vielä vaihtaa kaikki mahdolliset sulakkeet. Olisin vieläkin sitä mieltä että cdx:n lisäjarru spoilerissa on ledeillä toteutettu. Voin kyllä olla väärässäkin.
Kiitoksia Jarnolle tiedosta, etten suotta mene vaihtamaan sitä nopeuden säädintä
Lisäjarru ja sumari ovat silti pimeinä. Pitänee kai vielä vaihtaa kaikki mahdolliset sulakkeet. Olisin vieläkin sitä mieltä että cdx:n lisäjarru spoilerissa on ledeillä toteutettu. Voin kyllä olla väärässäkin.
Kiitoksia Jarnolle tiedosta, etten suotta mene vaihtamaan sitä nopeuden säädintä
Cdx:ssä ei taida olla vakiona spoileria, mutta olisiko sinulla tuon mallinen spoileri. Noissa nimittäin pääsee kosteus sisään ja ledit ruostuvat irti. Uusi jarruvalo maksaa merkkiliikkeessä noin 100e... Itse ostin Bilteman yleismallisen, josta purin valopanelin spoileriin.Poitsu kirjoitti: Olisin vieläkin sitä mieltä että cdx:n lisäjarru spoilerissa on ledeillä toteutettu. Voin kyllä olla väärässäkin.

Mulla olisi justiinsa vastaavanlainen ongelma yhdessä myyntivectrassa jossa on juuri tuommoinen spoileri. Oliko pahakin homma "rakennella", onko heittää asiaan mitään hyviä neuvoja, jottei tarvitse kovin montaa biltsun jarruvaloa ostaa?Juken kirjoitti:Cdx:ssä ei taida olla vakiona spoileria, mutta olisiko sinulla tuon mallinen spoileri. Noissa nimittäin pääsee kosteus sisään ja ledit ruostuvat irti. Uusi jarruvalo maksaa merkkiliikkeessä noin 100e... Itse ostin Bilteman yleismallisen, josta purin valopanelin spoileriin.Poitsu kirjoitti: Olisin vieläkin sitä mieltä että cdx:n lisäjarru spoilerissa on ledeillä toteutettu. Voin kyllä olla väärässäkin.
Elikkä tuollaisen Bilteman valon laitoin, tuotenumero 42352. Tuo on vähän lyhyempi kuin alkuperäinen, se bilteman pidempikin malli saattaisi käydä. Tuo mahtuu juuri ja juuri korkeutensa puolesta jarruvalon sisään.
Valo lähtee spoilerista irti kampeamalla, valo on kiinnitetty takaa sellaisella takiasnauhalla. Sitten vain uusi valopaneli paikalleen. Kannattaa tiivistää se valokotelo vaikka silikonilla. Itse en tiivistänyt ja melko pian oli taas kosteus päässyt sisään.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 3083950057
Valo lähtee spoilerista irti kampeamalla, valo on kiinnitetty takaa sellaisella takiasnauhalla. Sitten vain uusi valopaneli paikalleen. Kannattaa tiivistää se valokotelo vaikka silikonilla. Itse en tiivistänyt ja melko pian oli taas kosteus päässyt sisään.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 3083950057