Mulla olis sellainen -90 vectra 1.6i jolla on ajettu jo 381 000km.
Eli voisitteko kertoa mitä kannattaa konehuoneesta alkaa uusimaan eli mikä hajoaa ekana.. Haluaisin välttyä yllättäviltä ja suuremmilta vahingoilta.
Kiitos.
Jos vetää homona öljyä ni se vois kieliä venttiilien/venttilivarren kumien/mäntien/männänrenkaiden/sylintereiden kuluneisuudesta, muun muassa, mut jos suurinpiirtein pääsee eteenpäin eikä päästöt ole ihan metsässä ni ite en ainakaan rupeis purkamaan ennen ku on ihan pakko.
Oman autoilu-uran kokemuksella (useita merkkejä) perusteella on sellanen fiilis et ennemmin lahoaa kori ympäriltä ku kiuas hajoaa...
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
No jooh, sen oon kyl huomannu että kori lahoaa mut hyvä juttu jos ei kone ole räjähtämässä vielä vähään aikaan. Ei syö öljyä eikä muutenkaan reistaile pahasti.. Yks pieni juttu, mikä mahtaa olla ongelmana jos kylmänä lähtee käyntiin ku unelma mut jos kuumana sammuttaa ihan pariksi minuutiksi yms niin antaa starttauttaa joskus tosikin kauan aikaa?
Zealot kirjoitti:No jooh, sen oon kyl huomannu että kori lahoaa mut hyvä juttu jos ei kone ole räjähtämässä vielä vähään aikaan. Ei syö öljyä eikä muutenkaan reistaile pahasti.. Yks pieni juttu, mikä mahtaa olla ongelmana jos kylmänä lähtee käyntiin ku unelma mut jos kuumana sammuttaa ihan pariksi minuutiksi yms niin antaa starttauttaa joskus tosikin kauan aikaa?
Mulla oli Kadeemissa sama juttu Kiva keskellä kiihkeintä "rush houria" sammu liikennevaloihin
Mutta en silti jaksanu selvittää missä mättäs
Zealot kirjoitti:Yks pieni juttu, mikä mahtaa olla ongelmana jos kylmänä lähtee käyntiin ku unelma mut jos kuumana sammuttaa ihan pariksi minuutiksi yms niin antaa starttauttaa joskus tosikin kauan aikaa?
sytyksenohjausyksikkö menossa virranjakajan sisältä.
alkaa oireilemaan just tuolleen. lämpimänä käynnistyminen hankaloituu päivä päivältä kunnes jonain päivänä katoaa kipinä kokonaan.
tyyppivika.
kokeile onko virranjakajan jalkaosa takapuolelta polttavan kuuma ajon jälkeen.