Paljonko painoa?

Keskustelua Opeleista
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Paljonko painoa?

Viesti Kirjoittaja Mopoilija »

Niin...mitähän mahtaa painaa 1.3S-86 kadett nykyään kun on vaihdettu 20XE tekniikka ja prosentit siellä 48.4%!Otteessa lukee 880kg joka lienee noilla 1.3:n hilppeillä lähellä totuutta!luulisin kuitenkin että olis nyt kuitenkin jonkunverran kevyempi ku vastaava alkuperäinen Gsi 16v!
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Alkup. gsi16v rek.otteessa muistaakseni luki 1010kg.
c-murder
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja c-murder »

Itellä lukee 970kg
Carina II 1.6 vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Eli taitaa olla niin että on olemassa jonkun verran vuosimalleissa painoeroja...luultavasti toi mun auto tolla tekniikalla ja todella ankeella sisustuksella painaa hiukkasen vähemmän ku aito ja oikea GSI :) No jos kelit vaan lauantaina suosii ni Alastarolla vois ton varttimailin testata -(z)- Menisköhän alle 16s...joku vissiin suht vakiolla raketil ajanu 15.1 mut vaatinee aikasta onnistuneen 60 jalkasen :D Offtopicciinhan tää nyt lipsahti :(
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Sinne olisi tarkoitus itsekin tulla. Täytyy kokeilla, jos menisi alle 14 vai onko se vain haavetta?
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Jope kirjoitti:Alkup. gsi16v rek.otteessa muistaakseni luki 1010kg.
Jope kirjoitti:Sinne olisi tarkoitus itsekin tulla. Täytyy kokeilla, jos menisi alle 14 vai onko se vain haavetta?
Tuhat kiloo painavalla 150 heppasella kadettilla korkeita 13 sekunnin aikoja vai...
Älä nosta päätä tyynyltä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

juu,minä ajoin 15,1/151 kmh.60 jalkaa oli 2,7 sec eli ihan paska.renkaina michelin pilot sport 205/40-17.auto on 1,3-->2,0xe.punnittiin samallareissulla ja painoi kuskin kanssa 1090kg eli pelkkä auto n.1005kg.tosin mulla on tossa kattoluukkukin joten se tuo varmasti vähän lisäpainoa.muuten vastaa täysin aitoa,paitsi että tuossa on takana rumpujarrut.kone ei ole vakio(on muutakin kuin vapaavirtaussuodatin...).
Todennäköisesti väärässä.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

voipi tulla pettymys tuolla v6:lla jos haaveilet ajavas alle 14(ainakin jos et viritä sitä)...
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja makkis82 »

millos ton sun kikottimes muutoskatsastus on tehty kun takana on saanu olla rumpujarrut vaik on 20xe keulilla??
Astra f varmari - yxkasi ja automaatti
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Jarno kirjoitti:
Jope kirjoitti:Sinne olisi tarkoitus itsekin tulla. Täytyy kokeilla, jos menisi alle 14 vai onko se vain haavetta?
Tuhat kiloo painavalla 150 heppasella kadettilla korkeita 13 sekunnin aikoja vai...
eikös jopella ollu v6 raketti?!?!? :wink:
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Pinohiiri kirjoitti:
Jarno kirjoitti:
eikös jopella ollu v6 raketti?!?!? :wink:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=71259
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

makkis82 kirjoitti:millos ton sun kikottimes muutoskatsastus on tehty kun takana on saanu olla rumpujarrut vaik on 20xe keulilla??
kyllä se onnistuu edelleenkin vaikka jotkut erimieltä ovatkin...koita vaikka haku toimintoa :D :roll:
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

omega16T kirjoitti:juu,minä ajoin 15,1/151 kmh.60 jalkaa oli 2,7 sec eli ihan paska.renkaina michelin pilot sport 205/40-17.auto on 1,3-->2,0xe.punnittiin samallareissulla ja painoi kuskin kanssa 1090kg eli pelkkä auto n.1005kg.tosin mulla on tossa kattoluukkukin joten se tuo varmasti vähän lisäpainoa.muuten vastaa täysin aitoa,paitsi että tuossa on takana rumpujarrut.kone ei ole vakio(on muutakin kuin vapaavirtaussuodatin...).
Mulla taas on renkaina 195/50/15 ja semperit...sutimatta todella hankala lähtee liikkeelle :x
Mun autossa ei oo muuta ku peltisatsi,iso bensapumppu ja tietysti putkisto vaihdettu....tuskin koskaan laitan vaparii ellen imupuolelle jotain hanki :)
Laitoin aika tavoitteen ittelleni 15.5/145 kmh...jos alittuu ni hyvä jos jäädään ei maailmoja kaada;)...pääasia että 325 bemut ei enää hypi nilkoille niinku kävi Astran kans :D
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

mä en kyllä usko tota että tuolla koneella oleva kadetti nyt ihan semmonen on että "ompas todella vaikeeta lähtee sutimatta liikkeelle"...anteeksi vaan, mutta ei se nyt mikää järkyttävä tykki ole. jokunen tuon tehonen auto rupeaa liikenteessä olemaan, eikä kovin monessa kumit vingu lähtiessä..
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

No joo...sinä et usko mutta minusta se kyl tuntuu siltä :) Toi vaikeus johtuu pitkälti siitä että auto on jo 19v. vanha jossa esim kaasu ja kytkin on todella jäykkiä..semmosia "nykivä" liikkeisiä...poliisitkin sen huomannu ku liikennevaloissa yritää lähtee muun liikenteen tahdissa liikkeelle ja täälläpäin se tarkoittaa aina suht rivakasti..tuppaa joskus kytkimen ja kaasun yhteistyö hiukka vaikeahkolta...kiekkoja liikaa ja kytkin tarraa nopeesti=regas menettää pidon :) Esim. kaverin T4 Volvolla on paljon helpompi "säätää" likkeelle lähdössä sitä voimaa tienpintaan vaikka sitä tehoo onkin enemmän ku tos minun kotterossa...mut niin on painookin :)Semmosta se on mäenlasku kesällä :D
Vastaa Viestiin