Omega 3000 24V
Omega 3000 24V
Jep, eli tässä olis tämä mun projektini. Hankin auton joskus syksyllä 2002.
Sen jälkeen olen ajellut onnelliset 40000km. Bensapumppu sekä painelaakeri ovat tehneet tenän muuten ollut kovin huoletonta ajoa.
Autossa on:
-Bilstein/Steinmetz alusta (mielestäni paska)
-Marteliuksen osista kasattu pakoputki 2x2,5"(valitettavan kovaääninen)
-Autec Delos vanteet kokoa 8x17 ja 10x17
-ruosteet paikkailtu
-pyöreet takakaaret
-stereot tuli vaihdettua: sonyn cd, rainbow-erkkasatsi, caliber subbari sekä joku "Kole Audio" vahvistin
Sen jälkeen olen ajellut onnelliset 40000km. Bensapumppu sekä painelaakeri ovat tehneet tenän muuten ollut kovin huoletonta ajoa.
Autossa on:
-Bilstein/Steinmetz alusta (mielestäni paska)
-Marteliuksen osista kasattu pakoputki 2x2,5"(valitettavan kovaääninen)
-Autec Delos vanteet kokoa 8x17 ja 10x17
-ruosteet paikkailtu
-pyöreet takakaaret
-stereot tuli vaihdettua: sonyn cd, rainbow-erkkasatsi, caliber subbari sekä joku "Kole Audio" vahvistin
"Tää on niin siistii"
Toi on totta, pikkasen muuttelin kyllä sitä. Tullaan miitteihin kun saadaan takapuskuri paikkaansa ja muut pienet puutteet korjattua.rasmus kirjoitti:toi etupuskuri on muuten ihan kiva mutta kun täällä on (kiitos palinin) joka toisessa autossa tuollainen puskuri. toi väri on osunut kyllä aika nappiin. täytyy pitää omega miitti jossain vaiheessa ja pällistellä tarkemmin.tultiin todellakin lazin kanssa vastaan orikedolla.
"Tää on niin siistii"
Niin tultiin, olisin pysähtyny shellille, kun näin teitin siittä, mut oli siskon kiire päästä treeneihin. Oli takastullessa tarkotus stopata. Mut kattellaan tossa jotkut renkaanpotijaisetrasmus kirjoitti:Sitä tultiin eilen vastaan taas!perkele multa veivät kortin 30min ennen kun tulit vastaan
olin kotio menossa kiireellä kun ajoaika oli menossa umpeen
meinasin ekaks kääntyy perään mut en sit kääntyny.
"Tää on niin siistii"
Pistetäänpä yksi uusi kuva, kun alkaa osat olla paikoillaan ja ennen kaikkea maalissa. Yritän ottaa tuossa muutaman kuvan lisää kun kerkeen ja immeisiä kiinnostaa.
Ja edelleen on varastettu etupuskuri karkuteillä. Valitettavaa on se että se oli talvikäyttöön, elikkä seisonta kutsuu.
Ja edelleen on varastettu etupuskuri karkuteillä. Valitettavaa on se että se oli talvikäyttöön, elikkä seisonta kutsuu.
"Tää on niin siistii"
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'