Opel Vectra Sport 2.0i -96

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'

Opel Vectra Sport 2.0i -96

Viesti Kirjoittaja jopi »

Tällaista autoa ehkä ostamassa ja jos kyseistä automallia omistavaa porukkaa sattuu lukemaan tämän viestin niin olisi hieno saada tietää hieman noita "tyyppivikoja", eli mitäs kannattaa ottaa huomioon kun menee autoa ostamaan.
Toiseksi onko 7500€ 200k ajetusta sopiva hinta. Itsellä ei ole hajuakaan missä noiden Vectrojen hinnat liikkuu.
Kiitos etu käteen.
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Itte lähtisin siitä, että kävisin lokarinkaaret läpi ja miettisin onko ruostetta liikaa vai tarpeeksi :wink: :lol: .Sen jälkeen laittasin käyntiin ja kattoisin pölläyttääkö sinistä,nakuttaako pitkään, yleiskunto, millon jakopää vaihdettu, takapään puslat koliseeko(kalliita)
, voihan siitä vikamuistinkin lukea jos haluaa?? ym ym

Ei mitään hajua paljon tollasista pyydetään kaverilla oli yksi tommonen -96 2.0 16v cd korjattavana mittarissa oli 230tkm kunto aika karmea. Autoliikkeenlappu ikkunassa 6900€

Osta pois jos tuntuu hyvältä, rahallahan noita saa korjattua myöhemmin jos on tarvis.
Leon FR 20vt
ABE
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ABE »

Ne kaaret on kyllä varsinkin takana aikamoisen kiviryöpyn alla ja kannattaa kattoa ajotietokoneen näyttö ( pieni haitta mutta kokoajan näkösällä ajaessa).
:)
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Kyllä tuossa hinnassa on mielestäni 500-1000€ liikaa. Näkemättä on tietysti paha sanoa, mutta kun olin itse viime syksynä vaihtamassa autoa, niin minulle tarjottiin 2Kpl B-vectroja. Toinen oli 2.0i CD -96, ajettu 220tkm, ilmastoinnilla, 1-omistaja.
Ja se toinen oli taasen (nykyisin käytössä oleva) 2.0i CDX -96, ajettu silloin jo 295tkm, täydellisellä merkkiliikkeen huoltokirjalla ja "CDX-varustein".
CD:stä pyydettiin 6600€, ja CDX:stä 6000€. Tinkauksen jälkeen olisin saanut molemmat 5000€/kpl. :) Eivät mitään pahanhintaisia..
Vastaa Viestiin