Gti-magazine...
-
Jani Mukkala
- OCF Member

-
Jani Mukkala
- OCF Member

-
kadett2.0i
- 'Senator'

- opelmeister
- 'Senator'

Ensimmäinen numero riitti kertomaan, että kyseessä on wannabe-autolehti, jota ei missään nimessä pidä sekoittaa oikeisiin autolehtiin.
Lehdessähän on ollut tekniikkaa käsittelevä osio, jossa asennettiin kalvoja laseihin..hmm..tekniikkaa??..
Ja erittäin viisasta oli se, että voorttimies kehui korimuutoksiaan johonkin autoon => Peilit maalattu korin väriin, merkit ja lista vaihdettu uudempiin ja antenni vaihdettu uuden malliseen!
On vähän semmonen nelosendeittisuomi24jippiikultaturbo-lehti. On jäänyt hyllyyn.
Ai niin, tuli mieleen kun käväisin tässä lehtihyllyllä ja lueskelin Retroa, niin johan tuli joku teini lukemaan Gti:tä. Lehdykän välistä tipahti HUSTLER
Repesin samantien!! Oli teinillä väriä naamassa 
Lehdessähän on ollut tekniikkaa käsittelevä osio, jossa asennettiin kalvoja laseihin..hmm..tekniikkaa??..
Ja erittäin viisasta oli se, että voorttimies kehui korimuutoksiaan johonkin autoon => Peilit maalattu korin väriin, merkit ja lista vaihdettu uudempiin ja antenni vaihdettu uuden malliseen!
On vähän semmonen nelosendeittisuomi24jippiikultaturbo-lehti. On jäänyt hyllyyn.
Ai niin, tuli mieleen kun käväisin tässä lehtihyllyllä ja lueskelin Retroa, niin johan tuli joku teini lukemaan Gti:tä. Lehdykän välistä tipahti HUSTLER
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Jeps pakko tunustaa olevansa molempien ex-omistaja. Hopean harmaa manta on todella hyvissä käsissä. Olen itse silloin tällöin yhteydessä mantan nykyisen omistajan kanssa. Mantaan on tulossa (melkein valmis) entistä ehompaa tekniikkaa todella korkea tasoista tavaraa pellin alle. Auto tulee näkymään ensi kesänä ainakin kiihdytys päivillä. Calibra tuli melkein valmiiksi ja tuli myötyä pois. Jartsu on nykyinen omista, jolla oli todella huonoa tuuria auton suhteen. Itselleni on uusi projekti on tulossa, kun vain löytyisi tarpeeksi hyvä aihio saksan maalta.
On 2002-11-08 08:27, Iso_G wrote:Poistettu asiatonta tektiäOn 2002-11-08 08:24, opelmeister wrote:
NO olisko sensuurille parempi jos muotoilisin asian:
GTI-lehdessä on minun mielestäni ainoastaan yksi hyvä asia ja se on kauniimman sukupuolen edustava otanta muutamassa kohtaa lehdessä!!
Kuulostiko mukavalta kannanotolta ??!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tude on 2002-11-08 11:03 ]</font>
Ajattelepa ite omalle kohalles!?
2.0 16v Omega-95 16v
2.0 16v Omega-95 16v
- opelmeister
- 'Senator'

Ahaa... No itse kyllä nyt ihmettelen suuresti tätä ahdasmielisyyttä. En itse käyttänyt mielestäni mitään rujoa tekstiä ja enkä loukannut ketään tiettyä henkilöä tai saati sitten naisia yleensä. Se että se on tuossa tekstinä ruudussa, niin se ei voi häiritä lukunautintoa ja tästä hyödynnettyä informaation hakua, jos siinä nyt sattui olemaan kolme naisiin kohdistunutta pilailevaa postitusta. Totta kai ymmärrän sen puolen asiasta että asiapitoisuus pitäisi säilyttää ja topicien aiheet pitäisi pitää otsikoiden alaisina, mutta kumminkin. Ei tuo kirjoittamani teksti ollut niin paha asia. Maailma on muutenkin sen verran paska ja rankka paikka elettäväksi, niin miksei pienen pieni kevennys tuossakin olisi ollut paikallaan? Mutta jos tämä loukkasi, tai olisi voinut loukata jotakuta, pyydän syvimmästi anteeksi.
terv, Mikael
terv, Mikael
Saako kysyä mitä huonoa tuuria? Olen joskus tuollaista mobiilia meinannut ostaa.On 2002-11-08 11:24, Calikka wrote:
Jartsu on nykyinen omista, jolla oli todella huonoa tuuria auton suhteen. Itselleni on uusi projekti on tulossa, kun vain löytyisi tarpeeksi hyvä aihio saksan maalta.
-Mikko
Audi S4 Biturbo
Olisikohan se huono tuuri kenties se kolari josta on lisää juttua aiemmassa topicissa:
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=3&50
<font size=-1>[ This Message was edited by: Enochian on 2002-11-08 14:02 ]</font>
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=3&50
<font size=-1>[ This Message was edited by: Enochian on 2002-11-08 14:02 ]</font>