Kannattaako ottaa kadetista kyljistä ja puskureista(gsi) mustat listat pois ja tukkia puskureista listojen alla olevat reiät, onko kukaan tehny samaa hommaa... jos on niin kiinnostais tietää että tuliko hyvän näköne, vai onko liian "amis tuunausta" ?
'Listat sivulla'-mallissa eli LS-mallissa kun ottaa ne listat pois niin tulee mielestäni paremman näköinen, eikä siellä mitään reikiä ole, jollain liimalitkulla ne sivulistat kiinni.
Joo, ei kylkilistojen alla ookkaan reikiä, mutta puskureissa listat on kiinni joillaki muovi tapeilla... ajattelin ottaa neki irti ja tukkia reiät ennen auton maalauttamista
Kadetissa noi kylkilistat on kiinni vain liimalla ja gsi-mallin helmat kiinnitetty koriin niitatuilla kiinnikkeillä.
Etu- ja takapuskurien ylemmät muovit ovat kiinni 10 cm:n välein olevilla muovihampailla ja alaosan muovit ovat kiinni muovinastoilla (etupuskuri) joista painetaan keskiosan tappi pois jotta nastat aukeavat ja takaosan alaosa on kiinni muovihampailla.
mulla oli 1.3 kasetis kans noi kylki listat ja revin pois ne , totta oli et paremman näköinen siitä tuli...puskureis oli kans ne saman tyyppiset listat mutta ne joutui hiomaan hiomakoneella pois..loppujen lopuks tulos oli zender+gsi look
itselläni ei kuumailmapuhaltimella lähtenyt, kokeilin siihen erilaisia liuottimia ja jos oikein muistan niin tyyliin tinnerillä lähti.
minkälainen auto sulla on on???
Kadett 1.3s -88 'muna'.
Mutta hmm, miten sen tinnerin saaa sinne listan alle niin että lähtee pois? Vai meinaatko että kun on repiny listan pois ja sitte pistää tinneriä siihen liimaskeidaan?
joo!!
mä tein itse sillai että varovasti puukonkärjellä tai jollain muulla terävällä lista helvettiin siitä ja sit tinneriä perään ku siihen jää se liima aine..itselläni ei kuumailmapuhaltimella lähtenyt..