kannattaa pienentää vähän noita kuva kokoja jos joku vaikka vähän pienemmällä yhteydellä ja paskalla koneella niinkuin minä yrittää aukoo noita ni voi kestää vähä aikaa.
Ihan asiallinen prokkis... Helmat viel korinvärisiksi...sit on hjyvä!
Mistä ostit muuten ton putken? Oliko kallis?
Oon ajatellu itekin jotain tollasta.
dakett kirjoitti:Putki on ostettu motonetistä(83€ pönttö ja 30€ putkenpää). Eli ostin vakiopöntön josta leikkasin pään irti ja hitsasin hienomman tilalle (2"->3").
Oli kylläkin todella hankala ahtaa 2kpl 5mm ledejä sekä vastus yhden lampun tilalle. Siksi en keskimmäisessä lampussa siinä onnistunutkaan(tuli vain yksi ledi), sen takia se on hieman muita himmeämpi.
Opel Kadett GSI 2.0 16v turbo -88 & Opel Kadett GSI Cabriolet 2.0 8v -89 & Ford Taunus 2.0 8v turbo -73 & Opel Insignia 2.0CDTI 4x4 -15
Okei. hmm no sitten vois olla noi 3mm ledit varmaan parempia. saa nyt nähä laitanko ledit vai laitanko sukat vai maalaanko polttomot. Eka varmaan kokeilen niitä kumisukkia et miten pelittää.
Edit: Niin mites toi sumarien laittaminen onnistui? oliko piuhat valmiiks edessä? entä nappula sisällä ja rele? Kiinnostai toi sumari juttu kyllä kuulla kokonaisuudessaan.
Jepjep... Eli noi sumarien paikalleen laitto oli kohtuu helppojuttu. Piuhatkin tuli valmiiksi eteen sumuvaloille, seuraavaksi modifioin nappulan, silleen että sillä saisi sumarit syttymään. Kun olin sen vaiheen tehnyt tuli ongelmia, luulin että kaikki piuhat on valmiiksi paikallaan koska sumareille tuli piuha, mutta toisin kävi. Sumareiden piuha jäi jonnekkin matkalle en tiedä minne (myöskään sulakerasiassa ei ollut etusumareille sulakepohjaa). Joten sitten vähän mielenkiinto meni touhusta, enkä ole vieläkään saanut sumareita toimintaan.