vectra-c:n roiskeläppäsyndrooma

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
nuunii
'Kapitän'
'Kapitän'

vectra-c:n roiskeläppäsyndrooma

Viesti Kirjoittaja nuunii »

Keränneekö "muovikotelomalliset" vectran "roiskeläpät helposti sohjoa itteensä roikkumaan ja tunnistimia hämäämään kun harjakoneessa pyöränpesuharjat pysähtyivät väärään paikkaan ja eikun etulokariin ja oven etureunaan helevetinmoiset jäljet; pesurin omist. laskuun hiontavahaus ja hiukan helpotti mutta eihän ne kokonaan pois lähteneet, kannattaa potkia sohjo/jääpaakut läpistä pois jos on sattunut kertymään. Kuulemma joskuis noita on sattunut jopa keskelle ovea, muovilistat uusiutuu kertaheitolla, hupsistakeikkaa.
edit: tuhmat sanat veks...
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Taas yksi hyvä syy lisää pestä käsin :D
wiquel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wiquel »

TJT kirjoitti:Taas yksi hyvä syy lisää pestä käsin :D
Vähän mutta asiaa 8)
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Mulla kerää etuläpät aika isoja sohjomällejä ja jäätyessään ne pitää saatananmoisen kolahduksen kun ottaa katuun kiinni. Luulee, että jotain hajoaa. Pesussa ei ole ollut ongelmia. Käytän vain ja ainoastaan harjattomassa, kun musta sattuu olemaan.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
manzak
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja manzak »

Mulle sattunut kans, autona vaan B-omega. Vannepesuri suoraan etuoven kohdalle ja "hieno" pyörrejälki ovessa. :evil: Listat säily onneksi naarmuitta ja huoltsikka makso pienen sanaharkan jälkeen auton vahauttamisen fiksaus-firmassa. Tämän jälkeen oon kyl aina muistanu ottaa vannepesun pois päältä ja vetäny ne painepesurilla. Paikkana Jämsän Neste.
BMW e39 540i
BMW e34 535i
Vastaa Viestiin