OCF:n osasto myös palkittiin näyttelyssä kerho-osastojen luokassa. Itse olin paikalla koko lauantain ja käväisin myös rakennustalkoissa perjantaina. Näyttelyssä oli mielestäni useita todella hienoja autoja, kuten esimerkiksi tuo mainittu BMW, tosin sinänsä erikoinen tekniikanvaihto, kun yleensä 700- ja 800-sarjoissakin yleensä parempana moottorina on pidetty 4-litraista V8-konetta, jota on saanut 500-sarjaankin ja tuo 5-litrainen V12 on usein monen välttämä moottori korkeista ylläpitokustannuksista johtuen verrrattuna tuohon V8:iin. Hienoja olivat myös mm. Volvo-hot rod, Skyline R34, Lotus Elan, se klassikko-Jaguar, ja moni muukin auto. Näyttelypaikka oli myös mielestäni hieno ja toi vaihtelua jäähalli/messuhalliympäristöön verrattuna.
On 2005-03-07 14:50, ata wrote:
tuo 5-litrainen V12 on usein monen välttämä moottori korkeista ylläpitokustannuksista johtuen verrrattuna tuohon V8:iin.
ata, olisko sun mielestä sitten 740:n helpompi myydä eteenpäin 750?
On 2005-03-07 15:40, G-Lader wrote:
ata, olisko sun mielestä sitten 740:n helpompi myydä eteenpäin 750?
Näin olen kuullut BMW-asiantuntijoilta. Usein esimerkiksi 800-BMW:tä ostavia on opastettu hankkimaan mieluummin uudempi 840i (V8) kuin 850i (V12) esimerkiksi, johtuen ongelmattomammasta koneesta. Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta muutamia legendoja olen kuullut tuon BMW:n 5.0 V12:n ylläpitokuluista, jotka joskus ylittävät auton arvonkin. Onhan tuo V12 toki teknisesti hieno kone ja erikoinen.