Niin siis ku tuossa alustavasti kattelin alle nin tuli vaan mieleen että tartteeko irrottaa raietankoa ku jousia vaihtaa, ja jos niin onko jotain kikka kolmosia keksitty helpottamaan moista hommaa..??
Sanoisin, että kyllä ne joutui irroittamaan. Ei kyllä mielestäni saa käännettyä jousi-iskaripakettia ulos lokasuojasta purkua varten ilman, että raidetankoa irroittaa (jos sittenkään). Eli iskaripaketti kahdella pultilla irti ja raidetangon pää..
Mä taas sanoisin että ei joudu irrottaan. Tai en mä ainakaan irrottanu kun alustasarjan laitoin. Ei siitä muistaakseni tarvinu ottaa ku 2 pulttia alhaalta ja mutteri ylhäältä ni sitten se paketti jo tipahti sieltä pois...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Henry82 on 2005-02-22 17:25 ]</font>
On 2005-02-22 17:20, Henry82 wrote:
Mä taas sanoisin että ei joudu irrottaan. Tai en mä ainakaan irrottanu kun alustasarjan laitoin. Ei siitä muistaakseni tarvinu ottaa ku 2 pulttia alhaalta ja mutteri ylhäältä ni sitten se paketti jo tipahti sieltä pois...
Näinhän se menee ja sitten vielä jarruletku irti tolpasta.
On 2005-02-22 21:14, pine wrote:
No nyt kun pojat asiaa puhuu..
Niin, kyllähän se tulee sieltä ulos niin että saa jousen vaihdettua. Itse kun vaihdoin iskaritkin..
Selvennetään nyt vielä vähän... Eli ei joudu irrottaan raidetankoa vaikka vaihtaa iskaritkin! Tai ei minun ainakaan tarvinu irroittaa. Kyllä jousi/iskari paketti sieltä tulee ulos ihan helposti, kun ottaa renkaan eka tieltä pois...
Äh, sehän oli kallistuksenvakaajan pää mikä tuli iskaritolppaan kiinni.. Anteeksi asioiden sekoittelu. Pitäisi useammin kuin puolentoista vuoden välein avata etupää..
Ja tässä todistetta: http://www.m1gst.com/site/pdf/Remove%20 ... 0Strut.pdf