Mistä Astra G 2.2 jarrupalat? ovatko samat kuin 1.8/2.0?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
rijkaard
'Agila'

Viesti Kirjoittaja rijkaard »

Jarrupalat pitäisi hankkia ja itse pystyisi vaihtamaankin. Ongelmana vain se että esim. Bilteman ja Motonetin hinnastoissa mainitaan kaikki muut moottorityypit paitsi 2.2. Eli käykö 2.2:een samat palat kuin esim. 1.8 tai 2.0:aan? Biltemalta koko satsi (4:t palat) 44e, Motonetistä pari kolmekymppiä kalliimmalla. Kannattaako noita Bilteman paloja yleensäkään hankkia? Muita hyviä vinkkejä hankitapaikoista?
Astra G 2.2 Sport Farmari
Karppa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Kyllä noin hyvään auton ostaisin alkuperäiset jarrupalat, tulee vähemmän sitä jarrupölyäkin niistä.
Volvo V50 2.4 Geartronic
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Kyllä minun mielestä GM:n omat jarrupalat pölyää enemmän kuin jotku tarvikepalat. Edelliseen vaihdettiin bosch:n palat ja siihen loppu pölyäminen.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
rijkaard
'Agila'

Viesti Kirjoittaja rijkaard »

On 2005-02-08 10:14, TEPE wrote:
Kyllä minun mielestä GM:n omat jarrupalat pölyää enemmän kuin jotku tarvikepalat. Edelliseen vaihdettiin bosch:n palat ja siihen loppu pölyäminen.
Jep, ainakin GM:n palat tuntuu pölyävän niin paljon että jos vaihdan enemmän pölyävät palat niin ei siitä enää lisähaittaa ole :) Mutta vähemmän pölyävät olis kyllä rok. Mistäs sitten sais boschin palat edullisesti?
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Jos paikkakunnalla on tarvikeliikkeitä esim OSASET tai joku tarviketorin tyyppinen niin uskoisin sieltä löytyvän. Ei muutako google auki ja sinne autovaraosat sekä paikkakunnan nimi niin pitäisi löytyä liikkeitä. Sitten vaan puhelinrumba käyntiin :smile:
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Mulla oli edelliset palat jotkut halvat tarvikepalat, jotka ei pölynny yhtää, mutta ei ne kyllä hirveesti pitäneetkään ja pinta suli ja käpristy sivulle. Nyt on alkuperäset palat ja toimii paljon paremmin, mutta pölyäkin tulee.
Nismo, millo lie taas ajos
Vastaa Viestiin