Tullin toiminta hidasta, mutta lopussa kiitos seisoo.
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

Ajoneuvoveropäätös ollut työn alla 2kk, en saanut ajolupaa, kun ajoneuvo on ollut maassa toukokuusta. Rekisteröintikatsastus on menossa vanhaksi, ja menee kuulemma omasta pussista, vaikka tulli omalla viivyttelyllään aiheuttaa mulle uuden katsastuksen ja siten 109 euron laskun! Ei v*ttu, hermo on pikkasen kireellä. Sai tulli äsken kuulla kunniansa. Jos jäisin tien päällä kiinni sillä ajelusta, veikkaisin, että veropäätös olis seuraavana päivänä postissa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: caravaanari3,0 on 2004-12-27 19:10 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: caravaanari3,0 on 2004-12-27 19:10 ]</font>
-
peukuttaja
- 'Kapitän'

-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

Joo, täytyypä poiketa konttorilla kyselemässä josko siihen jotain pidennystä sais. Tulli kyllä pompottaa pientä ihmistä ihan miten tahtoo. Tänään sentään naurattaa jo vähän, kun muistelen eilistä puhelinkeskustelua;
Minä: Mikä siinä hommassa nyt oikein kestää?
Tullivirkailija: No täällä on paljon semmosiakin kesken jotka on jättänyt autoveroilmoituksen ennen sua.
Minä: No totta vit*ssa on, ja lisää tulee, eikä ne siittä pöydältä mihkään häviä, jos niille ei mitään tee.. Hyvää joulua vaan teillekin sinne!
TUUT TUUT TUUT TUUT...
Tais tulla tonni lisää...
Minä: Mikä siinä hommassa nyt oikein kestää?
Tullivirkailija: No täällä on paljon semmosiakin kesken jotka on jättänyt autoveroilmoituksen ennen sua.
Minä: No totta vit*ssa on, ja lisää tulee, eikä ne siittä pöydältä mihkään häviä, jos niille ei mitään tee.. Hyvää joulua vaan teillekin sinne!
TUUT TUUT TUUT TUUT...
Tais tulla tonni lisää...
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

Calibran verovalitus kestänyt vuoden, mittariruuvatun, huoltokirjattoman, moottorivaurioisen romukasan vero 6001 €.
Älkää vain erehtykö soittamaan ja kysymään mikä maksaa ? Itse soitin kahden kuukauden odottelun jälkeen tulliin, päätös seuraava päivänä 6001 Ecua.
Akan paska laittoi veroa korkeimeimman mukaan, kun kehtasin kysyä viipymisen syytä. Tullin toimintahan ei perustu mihinkään, voivat arpoa sopivakseen katsoman summan ja pistää viikon maksuajalla maksuun. Sitten voit valitella, tullissa varmaan pyyhkivät perseensä valituksiin, kun mitään ei ilmoiteta ja mistään ei mitään tiedetä.
Älkää vain erehtykö soittamaan ja kysymään mikä maksaa ? Itse soitin kahden kuukauden odottelun jälkeen tulliin, päätös seuraava päivänä 6001 Ecua.
Akan paska laittoi veroa korkeimeimman mukaan, kun kehtasin kysyä viipymisen syytä. Tullin toimintahan ei perustu mihinkään, voivat arpoa sopivakseen katsoman summan ja pistää viikon maksuajalla maksuun. Sitten voit valitella, tullissa varmaan pyyhkivät perseensä valituksiin, kun mitään ei ilmoiteta ja mistään ei mitään tiedetä.
[quote]
On 2004-12-25 21:54, Kale wrote:
Calibran verovalitus kestänyt vuoden, mittariruuvatun, huoltokirjattoman, moottorivaurioisen romukasan vero 6001 €.
Aika kovalta tuo vero kuulostaa,varmaan lievä vit...s on päällä!
Tuolla tullissa näköjään vaan katsovat automallia,vuotta ja KM-lukemaa,siinä se.
Täytyis tuo yksilöllinen kuntokin ottaa vanhemmassa autossa huomioon!O
On 2004-12-25 21:54, Kale wrote:
Aika kovalta tuo vero kuulostaa,varmaan lievä vit...s on päällä!
Tuolla tullissa näköjään vaan katsovat automallia,vuotta ja KM-lukemaa,siinä se.
Täytyis tuo yksilöllinen kuntokin ottaa vanhemmassa autossa huomioon!O