jäsenalueelle...

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
kadett ss

Viesti Kirjoittaja kadett ss »

haluis jo pikku hiljaa päästä sinne?
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

oletko maksanut jäsenmaksun JA ilmoittautunut atalle??
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kadett ss

olen maksanut ja ilmottanu 2 kertaa...
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-11-21 06:46, kadett ss wrote:
olen maksanut ja ilmottanu 2 kertaa...
Koska olet liittynyt ja lähettänyt mailia ata:lle?? Kaikki (esim. clubikortin lähetys, kerhotuotteiden lähetys) ei onnistu ihan päivässä tai parissa??
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kadett ss

tuli jo vuositarra ja korttikin on taskussa...
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Koska olet mailaillut ata:lle?? Kannattaa mainita oikea koko nimi osoitteineen, jäsennumero ja käyttämä nicci. Silloin pitäisi ovet aleta aukenemaan myös jäsenalueille.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Hei,

Rekisteröinti on tullut kyllä minulle perille, mutta jäsenrekisteri ei ole päivittynyt vähään aikaan ja sieltä ei ole tietoja vielä löytynyt. Toivotaan että se päivittyy pian ja saadaan oikeudet sinullekin viimeistään nyt viikon kuluessa!

-Ari/OCF
Gona
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Gona »

no mulla on myös samaa ongalmaa kuin kadett ss:llä.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Laitan jäsenoikeuksia yleensä kerran viikossa, usein perjantaisin, mutta tällä kertaa sain uuden jäsenrekisterin vasta perjantain jälkeen, nyt on kuitenkin asiat toivottavasti kunnossa, kaikki jäsenoikeushakemukset on taas käsitelty joiden tiedot löytyvät rekisteristä.

Tämä systeemihän menee näin:
1. Uusi jäsenehdokas lähettää jäsenhakemuksen K.Vilenille
2. Keke lähettää maksulapun ja jäseninfoa
3. Uusi jäsen maksaa jäsenmaksun
4. Uusi jäsen ilmoittautuu jäsentiedotealueelle foorumissa
5. Minä tarkistan löytyykö jäsenen tiedot uusimmasta minulla olevasta jäsenrekisteristä
6. Jos löytyy, laitan jäsenoikeudet foorumiin, jos ei, niin ilmoitus jää odottamaan uutta rekisterin päivitystä.
7. Keke tarkistaa näkyykö maksusuoritus kerhon tilillä
8. Keke päivittää uuden jäsenen tiedot jäsenrekisteriin
9. Keke lähettää jäsenrekisterin muille hallituksen jäsenille ym. sen käyttäjille
10. Minä tarkistan odottamassa olleet ilmoittautumiset uudesta rekisteristä
11. Laitan jäsenoikeudet uusille jäsenille, joiden tiedot löytyivät rekisteristä
12. Loput jäävät edelleen odottamaan. Jos tiedot eivät ilmesty jäsenrekisteriin, ei jäsenoikeuksia laiteta ja ilmoittautuminen siirretään jonosta pois.

Tässä tuo nyt niin tarkasti kuin sen voi selittää. Tuo selvittänee myös sen, miksi joskus oikeuksien saanti kestää jonkun aikaa. Jos tietoja ei ole rekisterissä, niin saattaa olla että ne löytyvät vasta seuraavassa rekisterin päivityksessä. Itse teen nuo tarkistukset vähintään kerran viikossa, yleensä useamminkin. Vanha jäsen joka ei ole vain ilmoittautunut foorumiin saa siis jäsenoikeudet yleensä aina alle viikossa. Uusilla jäsenillä tarvitsee usein odottaa jäsenrekisterin uutta versiota.
Gona
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Gona »

no mutta hyväähän kannattaa aina odottaa... :smile:
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

No nyt ovat kadett ss ja Gona saaneet OCF logonsa ja jäsenalueelle pääsy pitäisi olla ok. :grin:
Vastaa Viestiin