Aution Tbo Calibra
Aution pojat on näköjään korjanneet tai korjauttaneet tuon siellä jonkin aikaa kansivikaisena lojuneen turbo Calibran...
Mitä mieltä noin yleisesti ootte noista Aution autoista, tuossa yksilössä ei ole minkään näköistä huoltokirjaa eikä ihan priimakunnossakaan kuvien perusteella, mutta taitaa myöskin olla halvin suomikilvissä oleva turbo....
http://www.autio.net/ajoneuvot/17870.htm
/Make
Mitä mieltä noin yleisesti ootte noista Aution autoista, tuossa yksilössä ei ole minkään näköistä huoltokirjaa eikä ihan priimakunnossakaan kuvien perusteella, mutta taitaa myöskin olla halvin suomikilvissä oleva turbo....
http://www.autio.net/ajoneuvot/17870.htm
/Make
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
Joo, eikä ainakaan minun mielestäni mitenkään poskettomasti hinnoiteltu ( ottaen vielä huomioon että tuo kansi + jakopää remppa on juuri tehty )
Jos vielä väri olisi joku muu kuin tuo peruspunainen niin voisi vaikka käydä pankin kautta ja sitten Pirkkalaan ;o)
/Make
<font size=-1>[ This Message was edited by: MakeTku on 2004-11-03 14:29 ]</font>
Jos vielä väri olisi joku muu kuin tuo peruspunainen niin voisi vaikka käydä pankin kautta ja sitten Pirkkalaan ;o)
/Make
<font size=-1>[ This Message was edited by: MakeTku on 2004-11-03 14:29 ]</font>
Oiskohan mällätty peli? Ainakin turvavyön kiristin lauennut, keltanen lärpäke esillä turvavyön kliksistä. Eli saattaapi olla kolarikorjattu peli.On 2004-11-03 14:22, jamboy wrote:
Mä kävin maanantaina katsomassa tuota ja mielestäni todella siistin oloinen peli. Se Ms Designin korisarja sopii siihen aikasta hyvin.
TBD
[/quote]
Oiskohan mällätty peli? Ainakin turvavyön kiristin lauennut, keltanen lärpäke esillä turvavyön kliksistä. Eli saattaapi olla kolarikorjattu peli.
[/quote]
Sen kiristimen huomasin myös, aika inhasti paistoi mustaa sisustaa vasten... Voihan se olla omia aikojaankin pamahatanut, näin on ainakin käynyt kaverini GSi Astrassa. Yksi kaunis aamu oli vain se keltainen lärpäke pihalla...
Ei toi tosiaan mikään hinnankirous ole. Mutta näytti kerrankin se punainenkin joltain kun kiilteli auto siinä auringonpaisteessa. Ilman korisarjaa, mun mielestä, punainen Calibra ei näytä juuri miltään...
Oiskohan mällätty peli? Ainakin turvavyön kiristin lauennut, keltanen lärpäke esillä turvavyön kliksistä. Eli saattaapi olla kolarikorjattu peli.
[/quote]
Sen kiristimen huomasin myös, aika inhasti paistoi mustaa sisustaa vasten... Voihan se olla omia aikojaankin pamahatanut, näin on ainakin käynyt kaverini GSi Astrassa. Yksi kaunis aamu oli vain se keltainen lärpäke pihalla...
Ei toi tosiaan mikään hinnankirous ole. Mutta näytti kerrankin se punainenkin joltain kun kiilteli auto siinä auringonpaisteessa. Ilman korisarjaa, mun mielestä, punainen Calibra ei näytä juuri miltään...
Niin, tai puskuri korjattaessa ostettu käytettynäOn 2004-11-03 14:40, MakeTku wrote:
Kappas...
No etupuskurissa ( helmassa ) on kyllä aika paljon kiveniskemiä ettei näyttäisi olevan ainakaan hiljattain korjattu/maalattu....
Mutta eihän noista koskaan tiedä...
/Make
Hurjia huhuja kuullut näistä halvoista autoista.. Kuulemma löytyy myös hyviä yksilöitä joten mistä sitä tietää.
TBD
Näyttää joo kuvissakin tuo auto aika haalistuneelta.
Mutta se, mikä tuossa itselleni kiinnitti huomiota olivat nuo hinnat, tax-freenä hinta oli 5900 euroa ja verotettuna 9900 euroa, joka on aika alhainen. Ainakin minulla 3 vuotta vanhemmasta samanlaisesta meni paljon kovemmat verot!
Mutta se, mikä tuossa itselleni kiinnitti huomiota olivat nuo hinnat, tax-freenä hinta oli 5900 euroa ja verotettuna 9900 euroa, joka on aika alhainen. Ainakin minulla 3 vuotta vanhemmasta samanlaisesta meni paljon kovemmat verot!
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Onko ketään käynyt lähemmin tarkastelemassa tätä calibraa ? Näyttäs et siin ois MAZDAN maski, vai näänkö väärin, taitaa linkis ollakki eri auto 
http://www.autio.net/ajoneuvot/18120.htm

Speed limits are for pussies
<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-11-23 14:58 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-11-23 15:03 ]</font>

Speed limits are for pussies
Penkeillä kyllä mun silmän mukaan ajettu enemmän kuin mitä mittarilukema on...On 2004-11-23 14:58, Enliz wrote:
Onko ketään käynyt lähemmin tarkastelemassa tätä calibraa ? Näyttäs et siin ois MAZDAN maski, vai näänkö väärin, taitaa linkis ollakki eri auto