mitä mahdollisia vikoja noissa on kun olen hankkimassa niin olis hyvä tietää jos jotain tyyppi vikoja löytyy
2.0 16v bensa tai 2.0 td
astra g osto 2.0 bensa tai 2.0 td vikoja?
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=17&0
Tässä olis huippuyksilö.
Tässä olis huippuyksilö.
-
astraGcaravan
- 'Admiral'

Itselläni on tuollainen 2001 DTI farmari. Olen ajanut autolla nyt reilu 100000 ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Takuuaikana autoon vaihdettiin tosiaan tuo ilmamassamittari ja hehkujen relesarja. Äsken huoltoon jouduttiin viallisen öljynlauduttimen takia (kustannus n.400€) kun pukkasi vesiä pihalle. Mutta muuten kaikki on toiminut suht niikuin pitää. Kulku tuolla koneella on ihan riittävää niinkuin turbodiisseleissä yleensä.
Jos Opelin dieseliä vertaa esim. VAG:in vastaaviin niin ajo-ominaisuudet eivät ole yhtä hyviä mutta plussana on nokkaketju jota ei tarvitse olla vaihtamassa niin usein kuin hihnaa.
Jos uudestaan pitäisi ostaa tuo Astra niin kyllä dieselinä sen ottaisin.
Takuuaikana autoon vaihdettiin tosiaan tuo ilmamassamittari ja hehkujen relesarja. Äsken huoltoon jouduttiin viallisen öljynlauduttimen takia (kustannus n.400€) kun pukkasi vesiä pihalle. Mutta muuten kaikki on toiminut suht niikuin pitää. Kulku tuolla koneella on ihan riittävää niinkuin turbodiisseleissä yleensä.
Jos Opelin dieseliä vertaa esim. VAG:in vastaaviin niin ajo-ominaisuudet eivät ole yhtä hyviä mutta plussana on nokkaketju jota ei tarvitse olla vaihtamassa niin usein kuin hihnaa.
Jos uudestaan pitäisi ostaa tuo Astra niin kyllä dieselinä sen ottaisin.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

- Ooppelimies
- 'Diplomat'