Vectra aiheinen sivusto

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
veccuman83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veccuman83 »

http://www.vectraa.of.pl/

siel on kuvia muutamast suomalaisest vectrastki.
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

no perkeles....
veccuman83
'Senator'
'Senator'

siel on siunki veccu.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Siinä on taas yksi nettisivun tekijä, joka ei ole kuullutkaan sanasta "copyright", on meinaan tuollakin (eikä oikeastaan ollenkaan yllättäen) suuri osa tavarasta törkeästi kopioitu omalta Vectra-nettisivultani, jopa itse piirtämäni kuvat, monia koostamiani taulukoita, monet kuvista jotka olen skannannut esitteistä, ja lisäksi galleriassa on moni auto "lainattu" täältä OCF:n jäsenautogalleriasta, joista on osasta paremmin ja osasta huonommin photoshopattu "Copyright Opel Club Finland"-tekstit pois ja lisätty omat merkinnät tilalle...

Aika törkeää kopiointia. Ja lisäksi sivun rakenne on kyllä esimerkki maailman hitaimmasta sivustosta kun ne ovat täynnä kaiken maailman animaatioita jotka hidastavat sivuston todella etanaksi.

Huvittaa hieman myös se, että oma Vectrani ei ole "kelvannut" tuonne galleriaan, vaikka tuolla on lainauksia sekä omalta kotisivultani että täältä OCF:n sivuilta joissa molemmissa sekin on mukana... :smile:

Linkeissäkään ei ole mainittu lähdettä, eli esimerkiksi tuota omaa Vectra-sivuani. Sen kopioita alkaa olla maailmassa jo niin paljon, että olen jo mennyt sekaisin laskuissa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
veccuman83
'Senator'
'Senator'

eiks tost vois laittaa valituksen niille jotka ton on tehny?
Vastaa Viestiin