B Omegan Steinmetz maski?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
RedFord
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja RedFord »

Mikä se semmoinen maski on missä on iso muoviritilä ja siinä lukee pienellä että steinmetz? Oon muutaman semmoisen nähnyt liikenteessä, ja isännän autossa on kans semmoinen maski.
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

On 2004-08-03 18:15, RedFord wrote:
Mikä se semmoinen maski on missä on iso muoviritilä ja siinä lukee pienellä että steinmetz? Oon muutaman semmoisen nähnyt liikenteessä, ja isännän autossa on kans semmoinen maski.
Haukotus
RedFord
'Kadett'
'Kadett'

Jos haukotuttaa niin ei siitä tänne tarvi tulla kertomaan. Sitä vaan oon ihmetellyt että onko tuommoisella maskilla tullut tehtaalta asti omegoita? Onkohan autossa sitten mitään muuta steinmetz palikkaa muuta ku tuo maski..?
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

On 2004-08-03 18:15, RedFord wrote:
No sehän on steinmetzin maski. :razz:
"hyvä" kysymys. :razz:
On 2004-08-03 19:55, RedFord wrote:
Jos haukotuttaa niin ei siitä tänne tarvi tulla kertomaan. Sitä vaan oon ihmetellyt että onko tuommoisella maskilla tullut tehtaalta asti omegoita? Onkohan autossa sitten mitään muuta steinmetz palikkaa muuta ku tuo maski..?
Ai sää tarkoititkin jotain ihan muuta sillä kysymykselläs. Onneks saatiin heti selvää, etei tarvii haukotella... :razz:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Siksi varmaan haukotus tuli, kun olit vastannut omaan kysymykseesi jo viestin otsikossa, eli se on juuri Steimetz-maski. Steinmetz on saksalainen Aachenissa sijaitseva yritys joka valmistaa viritys- ja styling-osia Opeleihin ja sama yritys tekee samaa myös BMW-autoihin AC Schnizer-nimellä.

Maskin ritilä on yksi yksinkertaisimpia osia joita he valmistavat ja Suomessa Steinmetz-osia maahantuo ja myy Sutii. Mitä muita Steinmetz-osia sitten autossa mahdollisesti myös on, ei voi sanoa, koska noita kaikkia osia myydään erikseen. Monissa autoissa voi olla vaihdettu pelkkä maskin ritilä, joissain voi olla vaihdettu paljon muitakin osia.
RedFord
'Kadett'
'Kadett'

Jep jep.. no pitää huolellisemmin kirjoittaa tästä lähtien :wink:

Auto on tuotu saksasta, ja kun siellä saa ajaa lujaa niin tuli mieleen että jospa maski on vaihdettu sen takia että kone ei ottais niin paljoa lämpöä.. mene ja tiedä. Onhan tuo ainakin omasta mielestä paremman näköinen kun se orkkis maski.
Vastaa Viestiin