Eli kysyn viisaammilta kun en itse tiedä.
Eli pitäisi löytää madallussarja D mallin Kadett farkkuun. Intraxilta löytyy sarja sedaniin, vaan ei farkkuun. Vai mites on, voinko laittaa sedanin jouset farkkuun ja käydä hakemassa jostain jotkut välikumi hässäkät jotta kantavuus säilyy?
Vai pitääkö teettää mittatilaustyönä?
Mistä?
Madallussarja Kadett D farkkuun
-
himosurffaaja
- 'Kadett'

- Viesti:
Ihan näin mielenkiinnosta niin millainen on D-mallin sedan kadetti??? Eipä ole mulle tullut vielä vastaa.
No asiasta toiseen eiköhän etujouset ole samanlaiset sedaneissa, 3-5 ovisissa ja farmareissa. Muistaakseni olen kuullut että joku olisi laittanut ihan tavallisen 5-ovisen jouset myös farkkuun (tosin E-malli).
No asiasta toiseen eiköhän etujouset ole samanlaiset sedaneissa, 3-5 ovisissa ja farmareissa. Muistaakseni olen kuullut että joku olisi laittanut ihan tavallisen 5-ovisen jouset myös farkkuun (tosin E-malli).
Itsellä oli aikoinaan D-kadetti ja silloin ainakin opel-liikkeessä puhuttiin 2,3- ja 5-ovisista hatchbackeistä, tiedä sitten, onhan noilla varaosa myyjillä vaikka mitä kummallisuuksia kirjoissaan, muistaakseni saabillakin on aikoinaa 80-luvulla ollut 900-sarjassa farmari-coupe, mistä sitten lie nimensä saanut??