Madallussarja Kadett D farkkuun

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
himosurffaaja
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja himosurffaaja »

Eli kysyn viisaammilta kun en itse tiedä.
Eli pitäisi löytää madallussarja D mallin Kadett farkkuun. Intraxilta löytyy sarja sedaniin, vaan ei farkkuun. Vai mites on, voinko laittaa sedanin jouset farkkuun ja käydä hakemassa jostain jotkut välikumi hässäkät jotta kantavuus säilyy?

Vai pitääkö teettää mittatilaustyönä?
Mistä?
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

Ihan näin mielenkiinnosta niin millainen on D-mallin sedan kadetti??? Eipä ole mulle tullut vielä vastaa.
No asiasta toiseen eiköhän etujouset ole samanlaiset sedaneissa, 3-5 ovisissa ja farmareissa. Muistaakseni olen kuullut että joku olisi laittanut ihan tavallisen 5-ovisen jouset myös farkkuun (tosin E-malli).
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

E-mallin farkkuun ei ainakaan mee sedanin takajouset...
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Joo, eihän D-mallin Kadetista ollut sedania ollenkaan, mutta 2-ovinen oli kuitenkin, ehkä tuossa tarkoitetaan tuota 2-ovista D-Kadettia jossa pieni takaluukunkansi?
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

Itsellä oli aikoinaan D-kadetti ja silloin ainakin opel-liikkeessä puhuttiin 2,3- ja 5-ovisista hatchbackeistä, tiedä sitten, onhan noilla varaosa myyjillä vaikka mitä kummallisuuksia kirjoissaan, muistaakseni saabillakin on aikoinaa 80-luvulla ollut 900-sarjassa farmari-coupe, mistä sitten lie nimensä saanut??
Vastaa Viestiin