ramppi
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Samaa mieltä.On 2004-05-15 21:04, -TH- wrote:
hommaa jostain 2-4 ratapölkkyä, ja tee niistä. kestää, ei ole vaaraa että tipahtaa auto niskaan.
ramppiosan voi leikata pölkynpäähän vaikka moottorisahalla ja niin ollen rakennelmaan ei tule irtoavia osia.
vaikea selvittää näin kirjailemalla.
Jos ite haluaa rampin, niin ei kannata kyhätä mitään häkkyrää, joka saattaa sortua. Oon jopa nähnyt sortuneen puisen häkkyrän. Ei onneks käynyt mitenkään, kun oli remonttimies syömässä...
Ite oon nostanut auton hallitunkilla ilmaan ja laittanut kunnolliset puupölkyt auton alle. Aina joko takapää tai etupää KOKONAAN ilmassa. On voinut vähän kovemminkin riuhtoa ja on pysynyt paikoillaan.
(Puupölkkyjä kasvaa metsässä
Juu, ei tosiaan kannata leikkiä millään "lauta-kyhäelmällä". Kunnon pöllit vaan alle ja koko keula tai perä kokonaan ilmaan. Ei vain yhtä kulmaa.
Ja pukkeja käytettäessäkin kannattaa vielä jättää joku varmistus, vaikka vanhoja autonrenkaita, tai kunnon pöllejä käyttäen.
Olen nähnyt kun Ascona tippui pukeilta ja kaveri oli alla. Voitte uskoa että piti kiirettä. Onneksi selvisi kylkiluun murtumilla.
Ja pukkeja käytettäessäkin kannattaa vielä jättää joku varmistus, vaikka vanhoja autonrenkaita, tai kunnon pöllejä käyttäen.
Olen nähnyt kun Ascona tippui pukeilta ja kaveri oli alla. Voitte uskoa että piti kiirettä. Onneksi selvisi kylkiluun murtumilla.