opel corsa 1,2i -95 mielipiteitä??
Mulla on samanlainen mutta -96, ajettu n.121000km. Ei siinä mitään vikaa oo ollu, normaalit huollot tehty ja vaihdettu jarrulevyt+palat, pakoputki... ...eli ne pakolliset mitä joka autossa pitää vaihtaa.
Ja kun mulla ei yleensä oo kiire, niin tuollakin kyllä ehtii ihan riittävästi paikasta A, paikkaan B. Tietysti joku 1.4 olis parempi, mutta hyvin tuolla pääsee, eikä vie paljoo bensaa. Mulla menee 5,5-7 litraa/100km.
Ja kun mulla ei yleensä oo kiire, niin tuollakin kyllä ehtii ihan riittävästi paikasta A, paikkaan B. Tietysti joku 1.4 olis parempi, mutta hyvin tuolla pääsee, eikä vie paljoo bensaa. Mulla menee 5,5-7 litraa/100km.
ex:
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
45 heppaa raakaa voimaa.
Harvoin pienitehoisellakaan autolla oikeasti jää liikenteessä jalkoihin varsinkaan kaupungissa, mutta tuolla se voi olla jo todellinen ongelma, varsinkin jos se on tosiaan tulossa äidin kauppakassiksi.. Suosittelisin etsimään vaikka C14NZ-koneista yksilöä, laiskahan sekin 60 hevosellaan on, mutta ei ihan niin järjettömän laiska enää.
Harvoin pienitehoisellakaan autolla oikeasti jää liikenteessä jalkoihin varsinkaan kaupungissa, mutta tuolla se voi olla jo todellinen ongelma, varsinkin jos se on tosiaan tulossa äidin kauppakassiksi.. Suosittelisin etsimään vaikka C14NZ-koneista yksilöä, laiskahan sekin 60 hevosellaan on, mutta ei ihan niin järjettömän laiska enää.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
Astra G-98
- 'Senator'

Mulla oli c14nz koneinen b corsa automaatilla se se vasta antoi vauhdikkaat kyyditOn 2004-05-13 19:43, Tuomas wrote:
45 heppaa raakaa voimaa.
Pari kertaa olen tollasella ajellut kaupungissa ja kyllä se mielestäni suht ketterästi kulki ja hyvin pysyi liikenteen mukana, oli oikeen 5-vaihteinen yksilö.
Maantienopeuksissa se voikin olla jo toinen juttu...
Maantienopeuksissa se voikin olla jo toinen juttu...
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan