A-Vectran madallus kokemuksia/Vihjeitä
Tuli tässä ostettua vanteet ja kesärenkaat 17"/7,5, 215/40. Minkälainen madallus-sarja olis hyvä autolle ja paljon pystyisi madaltamaan, niin ettei tule suurempia ongelmia tai joudu modaamaan pahemmin runkoa. Onko kellään vastaavia renkaita/vanteita jotain madallussarjaa, joka sopisi hyvin autoon. Entä vanteiden ET, paljon tulisi olla että olisi sopiva. Onko muuten aina muutoskatastettava kun autoa madaltaa, renkaille ja vanteille auto onkin jo muutoskatsastettu, rekisteriotteen mukaan.
Jos on tiedossa hyviä liikkeitä mistä saa sopivia ja hyvänlaatuisia madallussarjoja niin linkkiä tänne vaan, sekä kaikenlaista aiheeseen liittyvää??
Kiitokset etukäteen
Jos on tiedossa hyviä liikkeitä mistä saa sopivia ja hyvänlaatuisia madallussarjoja niin linkkiä tänne vaan, sekä kaikenlaista aiheeseen liittyvää??
Kiitokset etukäteen
pitäisihän se katsastaa alustalle mutta kuka sen jaksaa niin on toinen juttu itse olen kyllä leimannut... menee samalla kun laitatta niitä kumeja... tms..
varmaan -40 riittää jo ihan hyvin
suosittelen kyseleen ehkä sutiilta ja prostreetilta hintoja...
ja kansii sijoittaa niihin iskareihin reilusti jos vana ei lompakkoa ahista liikaa...
varmaan -40 riittää jo ihan hyvin
suosittelen kyseleen ehkä sutiilta ja prostreetilta hintoja...
ja kansii sijoittaa niihin iskareihin reilusti jos vana ei lompakkoa ahista liikaa...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Olen kuullut että <---92 vuodesta vanhempiiin autoihin ei tarvitse tehdä madallukselle muutoskatsastusta kunhan se ei mene yli -40mm mutta sitten taas 92---> loppu vuodesta nuorempiin pitää tehdä muutoskatsastus. Onko totta?
Näin olivat ilmeisesti sanoneet katsastuskonttorilla kaverille.
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Kylläpähän se madallussarjan muutoskatsastus pitää kaikkiin tehdä, vuosimallista ja madalluksesta riippumatta!On 2004-03-20 14:07, Omega 2,0i GLS wrote:
Olen kuullut että <---92 vuodesta vanhempiiin autoihin ei tarvitse tehdä madallukselle muutoskatsastusta kunhan se ei mene yli -40mm mutta sitten taas 92---> loppu vuodesta nuorempiin pitää tehdä muutoskatsastus. Onko totta?
Ennen -96 rekisteröityihin autoihin ei tosin tarvii mitään tuv-hyväksyntä lappuja tms.