pinnoitetut kesärenkaat,kokemuksia?
-
turbo calibra
- 'Kapitän'

-
kadett2.0i
- 'Senator'

-
turbo calibra
- 'Kapitän'

Isä kerran erehtyi säästämään ja ostamaan pinnoitetut renkaat. Viikon sisään eturenkaasta lähti pinta osittain irti ja piti flap-flap-flap ääntä. Muuten ihan kiva homma, mutta auto on mersun minibussi. Tuosta kun lähtee vauhdissa pinta irti niin tulee rumaa jälkeä. Itse pidän sitä periaatteena, että jos ei ole rahaa "oikeisiin" renkaisiin niin sitten auto seisoo ja hankitaan rahaa. En tuon kokemuksen jälkeen lähde leikkimään noinkin tärkeän osan kohdalla.
Onhan noissa juu toi pinnanirtoiluriski, mut en sitten tiiä kuin yleistä se on...ei ole itelle tai tutuille moista sattunut. Mulla oli itellä 2.0 accordissa 195/50/15" pinnatut kesänakit ja kyllä niillä pari kesää veti kunnes olivat slicksit, ei siis ongelmia ollut, ne oli jotkut ecoturbot tai jotai. Voihan olla et isommilla vannekooilla noi ei sit ookkaa niin hyvät.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Älä osta ekoturbo jos haluat pitoa.
Itsellä on ollut 3vuotta ekoturbot alla.
Se on hienoo märällä vetää nelipyöräluisua takavedolla
Niin ne oli vm96 käytössä on olleet n.6vuotta hyvin kesti ei edes burniksella meinannut saada pintaa kulumaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2004-03-16 09:48 ]</font>
Itsellä on ollut 3vuotta ekoturbot alla.
Se on hienoo märällä vetää nelipyöräluisua takavedolla
Niin ne oli vm96 käytössä on olleet n.6vuotta hyvin kesti ei edes burniksella meinannut saada pintaa kulumaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2004-03-16 09:48 ]</font>
Itse erehdyin ostamaan jotkut pinnatut GTI 205:seen aikoinaan, halvempien rengas-kustannusten toivossa. Lopputulos oli että (liian)suuressa nopeudessa lähti koko kulutuspinta eturenkaasta. Olivathan ne jo viikon vanhat
Vauriot jäivät onneksi yhteen orggisaluun ja henkiseen järkytykseen, pahemminkin olisi voinut käydä.
Pinnatut olen tuon jälkeen kiertänyt kaukaa ja ainoat pinnatut joita voisin harkita olisi 15-tuumaiset piikit Omegaan
Vauriot jäivät onneksi yhteen orggisaluun ja henkiseen järkytykseen, pahemminkin olisi voinut käydä.
Pinnatut olen tuon jälkeen kiertänyt kaukaa ja ainoat pinnatut joita voisin harkita olisi 15-tuumaiset piikit Omegaan
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Mulla ei oo ainkaan kyllä mitään pahaa sanottava pinnoitetuista pyöristä. Ittellä on käyttöautos talvipyörät pinoitetut, eikä oo ollu mitään ongelmia ja porukoilla on ollu joskus ennenmuinoin kesäpyöräkki pinnoitettuja, eikä niiskään oo ollu muuta ongelmaa, ku kuluminen
Niitä pinnoitettuja pyöriäki on niin erilaisia, ja eri tekijöitä.
Sun ajo nopeuden tietää niin ei ole väliä mikkä gummit sulla aina pitääOn 2004-03-16 13:26, -Petsku- wrote:
Mulla ei oo ainkaan kyllä mitään pahaa sanottava pinnoitetuista pyöristä. Ittellä on käyttöautos talvipyörät pinoitetut, eikä oo ollu mitään ongelmia ja porukoilla on ollu joskus ennenmuinoin kesäpyöräkki pinnoitettuja, eikä niiskään oo ollu muuta ongelmaa, ku kuluminen![]()