Vectra B V6 onko ongelmia ??

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Harski
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Harski »

Kiinnostas Vectra B V6 malli mutta onko ongelmainen ? Esim kestääkö kone, kytkin jne, Tiedosta kiitollinen.
Riihis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Riihis »

Älä turhaa osta jos ei ole pätäkkää taskussa. No ehkä vähän väärin sanottu, mutta jos haluat halvaksi tulevaa autoa etsiä niin ota vaikka 1.6 astra :grin: Itellä ei ole mitään vikoja omassa ollut, mutta huollot, löpöt ja vakuutukset on tietysti selkeesti kovemmat kuin normiautossa.. Oma on -02 2.6 V6, joten eipä siinä saisikaan vielä vikoja olla. Tai no olihan takaoven vastakkaisessa pellissä (mahdollisimman epäselvästi selitetty) olevissa hitsauspaikoissa ruostetta. Molemmilla puolin yksi kohta. Onneksi menee maahantuojan piikkiin korjaus ja maalaus.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Riihis on 2004-03-10 18:49 ]</font>
Hesekiel
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Hesekiel »

Mulla on -99 V6 Vecculi, jolla on ajettu 77tkm. 45tkm kohdalla kone antoi alustalle öljykylvyn. Öljynlauhduttimen O-renkaat vaihtoon, puolet maksoi maahantuoja. Etupäähän on vaihdettu osia, samoin takapään puslat oikealle puolelle.EGR-systeemin jalka oli halki 60tkm huollossa, että silleen. Muuten hyvä peli.
Mazda 2,3 GT -03
Sir Vili
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sir Vili »

Minulla ei ole ollut mitään vikaa vielä. Tosin olen antanut kenkää kunnolla, joten ei ole päässyt moottori karstoittumaan. :grin:

Vuosimalli 1999 / ajettu 145 000 km / ostettu uutena.
Harski
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Harski »

On 2004-03-10 18:44, Riihis wrote:
Älä turhaa osta jos ei ole pätäkkää taskussa. No ehkä vähän väärin sanottu, mutta jos haluat halvaksi tulevaa autoa etsiä niin ota vaikka 1.6 astra :grin: Itellä ei ole mitään vikoja omassa ollut, mutta huollot, löpöt ja vakuutukset on tietysti selkeesti kovemmat kuin normiautossa.. Oma on -02 2.6 V6, joten eipä siinä saisikaan vielä vikoja olla. Tai no olihan takaoven vastakkaisessa pellissä
(mahdollisimman epäselvästi selitetty) olevissa hitsauspaikoissa ruostetta. Molemmilla puolin yksi kohta. Onneksi menee maahantuojan piikkiin korjaus ja maalaus.

No mulla on nyt Vectra -92 2.0 ja pitäis vaihtaa uudemmaksi ja ajattelin että V6 vois olla työttömälle sopiva peli.
cockjerry
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja cockjerry »

Ainakin jakohihnan vaihtotyö on aika suolaisen hintanen ja vittumainen :smile:

Tosin pelimies vaihtaa itse. :smile:
omega mtj
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja omega mtj »

On 2004-03-11 09:59, Harski wrote:
On 2004-03-10 18:44, Riihis wrote:
Älä turhaa osta jos ei ole pätäkkää taskussa. No ehkä vähän väärin sanottu, mutta jos haluat halvaksi tulevaa autoa etsiä niin ota vaikka 1.6 astra :grin: Itellä ei ole mitään vikoja omassa ollut, mutta huollot, löpöt ja vakuutukset on tietysti selkeesti kovemmat kuin normiautossa.. Oma on -02 2.6 V6, joten eipä siinä saisikaan vielä vikoja olla. Tai no olihan takaoven vastakkaisessa pellissä
(mahdollisimman epäselvästi selitetty) olevissa hitsauspaikoissa ruostetta. Molemmilla puolin yksi kohta. Onneksi menee maahantuojan piikkiin korjaus ja maalaus.

No mulla on nyt Vectra -92 2.0 ja pitäis vaihtaa uudemmaksi ja ajattelin että V6 vois olla työttömälle sopiva peli.
Itse jos miettisin autoa nyt ja olisin työtön niin melkein mikä vaan muu auto paitsi opel v6. Itsellä oli Omega v6 vajaan vuoden ja vaihtui tossa pari viikkoa sitten pois. Pirun kallis pitää jos ei käy tuuri ja löydä toimivaa peliä. Katso searchilla lisää v6 koneiden tyyppivikoja. Porissa muuten Vectran v6 remmin vaihto 780€ huom pelkkä remmi ja kiristimet.
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

On 2004-03-10 18:33, Harski wrote:
Kiinnostas Vectra B V6 malli mutta onko ongelmainen ? Esim kestääkö kone, kytkin jne, Tiedosta kiitollinen.

Tuo jakohihnan vaihto tehdään 60 000 km /4 välein ja kustantaan 475 € alkuperäisin osin.
ks. <A HREF="http://www.pohjoishelsinginauto.fi/"> Pohjoishelsinginauto</A> => tarjoukset => Opel
Vastaa Viestiin