Nyt alkaa tuntumaan siltä et vectra kolisee ja kilisee jokakulmasta.
Elikkäs mistä sais edullisesti uudet puslat siis koko sarja ja mitähän mahdollisesti tulee kustantamaan koko homma asennuksineen päivineen?
Kiitos!!
Uudet puslat!
Mitä kaikkia puslia olet vaihtamassa? Eteen, taakse, kallistuksenvakaajaan vai joka paikkaan?
Normaalit tarvikepuslat ei maksa paljon mitään. Esim itse vaihdoin Astraan edestä tukivarsien puslat ja kustanti noin 20€. Tsekkaile hinnat vaikka Motonetistä. Uretaanipuslat ois kyllä paremmat mutta hinta pompsahtaa sen 500%.
Jos liikkeessä aiot asennuttaa niin halpaa se ei ole missään tapauksessa. Työmäärä on melkoinen, useita tunteja... Niin no pyöränkulmat joutuu tarkastuttaan vaikka itse tekisi, n.50€ pelkästään siitä.
Normaalit tarvikepuslat ei maksa paljon mitään. Esim itse vaihdoin Astraan edestä tukivarsien puslat ja kustanti noin 20€. Tsekkaile hinnat vaikka Motonetistä. Uretaanipuslat ois kyllä paremmat mutta hinta pompsahtaa sen 500%.
Jos liikkeessä aiot asennuttaa niin halpaa se ei ole missään tapauksessa. Työmäärä on melkoinen, useita tunteja... Niin no pyöränkulmat joutuu tarkastuttaan vaikka itse tekisi, n.50€ pelkästään siitä.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
A vectaan vaihtaa puslat ""muutamassa"" tunnissa jos työkalut on kohallaan,
suosittelen uretaani puslia jos kyykkis, kiihytyksissa ja jarrutuksissa pareni auto aikas kivasti, kun laittu uretaanipuslat (uuteen autoon tulee myös "urtsit"
työ vaiheet:
edessä:
-alapallo irti (kannattaa uusia samlla niin "halpa" osa)
-kallistuksen vakaaja irti (hela vaihtoon)
-tukivarren pultit irti
-tulivarsi ruuvipenkkiin ja muutamalla "napautuksella vanha pois"
-uutta puslaa tilalle ja kasaan
takana:
-autoo ilmaan riittävästi
-taka-akselin alle tunkki
-taka-akselin pultit auki
-laskee tunkkia
-vanhan puslat pois (on sitten tiukassa)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-02-15 18:14 ]</font>
suosittelen uretaani puslia jos kyykkis, kiihytyksissa ja jarrutuksissa pareni auto aikas kivasti, kun laittu uretaanipuslat (uuteen autoon tulee myös "urtsit"
työ vaiheet:
edessä:
-alapallo irti (kannattaa uusia samlla niin "halpa" osa)
-kallistuksen vakaaja irti (hela vaihtoon)
-tukivarren pultit irti
-tulivarsi ruuvipenkkiin ja muutamalla "napautuksella vanha pois"
takana:
-autoo ilmaan riittävästi
-taka-akselin alle tunkki
-taka-akselin pultit auki
-laskee tunkkia
-vanhan puslat pois (on sitten tiukassa)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-02-15 18:14 ]</font>