C Kadetin lämpö ja bensamittarit

Keskustelua Opeleista
Propatria
'Agila'
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Kesä 2026, 10:56

C Kadetin lämpö ja bensamittarit

Viesti Kirjoittaja Propatria »

Kadetin bensamittari näyttää puolet liikaa ja lämmöt on punarajalla koko ajan. Vika lienee mittariston takana olevassa jännitteensäätimessä? Mistä uusi tai mikä tuolle on korjauskeino? Ilmeisesti vastuksella saa korvattua, mutta pitääkö mittareille mennä 5 vai 10V?
Avatar
kadett90
OCF Member
OCF Member
Viestit: 13097
Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)

Re: C Kadetin lämpö ja bensamittarit

Viesti Kirjoittaja kadett90 »