C Kadetin lämpö ja bensamittarit
-
Propatria
- 'Agila'
- Viestit: 1
- Liittynyt: 21 Kesä 2026, 10:56
C Kadetin lämpö ja bensamittarit
Kadetin bensamittari näyttää puolet liikaa ja lämmöt on punarajalla koko ajan. Vika lienee mittariston takana olevassa jännitteensäätimessä? Mistä uusi tai mikä tuolle on korjauskeino? Ilmeisesti vastuksella saa korvattua, mutta pitääkö mittareille mennä 5 vai 10V?
-
kadett90
- OCF Member

- Viestit: 13097
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)