Astra h polttoainepumpun kestävyys

Keskustelua Opeleista
Tapau
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 05 Syys 2019, 19:23

Astra h polttoainepumpun kestävyys

Viesti Kirjoittaja Tapau »

Kunnostan Astra H 2010 1.6 85kW ja kyselen millä kilometrimäärällä bensapumppu kannattaa vaihtaa?
1,2sorsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 15168
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Astra h polttoainepumpun kestävyys

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Sitten kun vikaantuu. Alkuperäinen voi kestää pidempään siellä mitä yksikään uusi. C vectraan olen yhden samanlaisen vaihtanut ja oli yli 300tkm ajettu sekin.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
Tapau
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 05 Syys 2019, 19:23

Re: Astra h polttoainepumpun kestävyys

Viesti Kirjoittaja Tapau »

Kyllähän sitä normaalisti odottaisi vikaantumista mutta pitkälle Norjan kiertoajelulle ei mielellään riskiä ota jotta teillä tietymättömillä meno lopahtaisi. En mielelläni minäkään varmuuden vuoksi vaihtaisi jos paljon vielä kilometrejä jäljellä.
1,2sorsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 15168
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Astra h polttoainepumpun kestävyys

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Tapau kirjoitti: 19 Kesä 2026, 11:17 Kyllähän sitä normaalisti odottaisi vikaantumista mutta pitkälle Norjan kiertoajelulle ei mielellään riskiä ota jotta teillä tietymättömillä meno lopahtaisi. En mielelläni minäkään varmuuden vuoksi vaihtaisi jos paljon vielä kilometrejä jäljellä.
Siittähän voi hajota vaikka laturi, akku, jarrusatula tai mikä vain muukin voi jättää välille. Jos haluaa varautua niin tonni rahaa mukaan ja työkalupakki
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC