Kadett C 1975) kärjetön sytytys ?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
PauliR
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Elo 2025, 07:37

Kadett C 1975) kärjetön sytytys ?

Viesti Kirjoittaja PauliR »

Onko kellään hyvää vinkkiä 1.2N ( kadett C 1975) kärjettömään sytytykseen? Eli kohtuuhintaista etsin.
Avatar
Juho M-P
OCF Member
OCF Member
Viestit: 16151
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: Kadett C 1975) kärjetön sytytys ?

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Bosch jakajaan saa kärkien korvaussarjan alle 50€/lla. Delcoon ei mitään
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)