Tietysti jos jollain myydä tähän etummaista kattia niin olisin kyllä kiinnostunut.
Opel Vectra C 3.2 Esikatti
-
V6_Mies
- 'Agila'
- Viestit: 1
- Liittynyt: 12 Touko 2026, 06:47
Opel Vectra C 3.2 Esikatti
Nyt tuli Vectralle semmoinen päätös että toinen esikatti pitäis vaihtaa. Tästä ilmeisesti tullut harvinaisenpi kuin yksisarvinen. Uutena et saa ja käytettynä ei läheltä ja kunnosta ei silloinkaan tietoa. Onko tietoa että olisi joku rakentanut itse korvikkeen tuohon tai kennottanut uudestaan? Hyvä on auto ja tämän takia en mielelläni pistäisi menemään. Kusisesti on Opel suunnitellut tämän osan kyllä
Tietysti jos jollain myydä tähän etummaista kattia niin olisin kyllä kiinnostunut.
Tietysti jos jollain myydä tähän etummaista kattia niin olisin kyllä kiinnostunut.