SUTII
ON! Itse tilasin Mattigin ja Lexmaulin kuvaston 10. toukokuuta, ei alkanut tulemaan niin soitin 22. toukokuuta ja lupasivat laittaa postiin. 24 päivä lähetettiin matkahuollosta tekstiviesti, teille saapunut yksi paketti. Hinta 19,25 euroa. Kävin noutamassa ja siellä olikin kaksi pakettia. Tuli perskeles vahingossa lunastettua molemmat, soitin Sutiille ja he lupasivat ottaa toisen paketin takaisin ja maksaa siitä seuranneet postikulut, pahoittelivat tapahtunutta, puhelimessa sillä Jani Haverinen. Laitoin paketin takaisin samanapäivänä. Kerran soitin jälkeenpäin ja silloin oli puhelimessa itse Marko, ja väitti että oli kuulemma matkahuollon vika, lupasi että rahat tulee takaisin. Ei ole vieläkään tilillä näkynyt!
Meinasin tilata heiltä vähän puskureita ja helmoja omaan A-veccuun. Jää tilaamatta. Pitäisi jostakin Saksasta yrittää saada niitä, mutta kun en tiedä mistä saisi.
Meinasin tilata heiltä vähän puskureita ja helmoja omaan A-veccuun. Jää tilaamatta. Pitäisi jostakin Saksasta yrittää saada niitä, mutta kun en tiedä mistä saisi.
Kyllä. Aikaisemmassa treadissa on tarinaa..Hinnat eivät pidä paikkaansa, toimitus viivästyy, myyjät selittelevät ja antavat perättömiä lupauksia, lähettävät rikkonaista tavaraa, palloittelevat valituksia ja syyttelevät muita paitsi itseään..kaikenlaista on kuulunut ja vähän olen itsekin nähdyt (tarpeeksi).
-
kadett2.0i
- 'Senator'

kyseisen puljun palvelu on todella huonoa. tilasin 5kk sitten valkoiset etuvilkut c-kadettiin, kun sellaiset kerran heidän hinnastostaan löytyvät, kun soitin niin sanottiin että tilaus tavaraa kestää 2-4vkoa. soitin reilun kuukauden päästä ja sanottiin että ei ole kuulunut mitään ja he soittavat kun tulee, no sain onneks vilkut obelmanilta 15e halvemmalla, heti. kaveri koitti selvittää haveriselta b ascon levikkeitä, niin kesti 3kk selvittää että niitä ei saa. sama kaveri kysy kans tekniikan vaihtoa 16 venttiiliseks, niin haverinen vastasi jotain tähän tapaan " mun ei oo pakko kertoo tosta asiata sulle yhtään mitään".
Kaikki osat olen nykyiseen ja edeltävään autoon Sutiilta hankkinut, eikä ole ikinä mitään ongelmia ollut. Kaikki ajallaan ja kunnossa... ja hinnat ovat aina olleet kohdallaan... on se hyvä että joku on näin vannoutunut Opel harrastaja ja yritystä pyörittää... Eli mulla ei ole kuin hyvää sanottavaa.
Audi TTR 165kw quattroKokeile http://www.dts-tuning.de ,toimittavat tavaraa Suomeen, mutta pitäis maksaa etukäteen
Saksasta tilatessa pitää maksaa ihan normaali ALV joko Saksaan tai Suomeen, ei mitään muita veroja. Se sama ALV on myös Suomesta ostettaessa myyntihinnassa mukana. Sutiista kannattaa pitää mielessä että kyseessä on harrastajan omistama pikkufirma, joka ei pysty kaikkea hoitamaan kuten isot ammattimaisemmat firmat. Täällä oli juuri yksi viestiketju samasta aiheesta. Sutiista saa paljon osia, ja myös toimitusvaikeuksia on ollut monista syistä. Silti voin tietyllä varauksella suositella sitä, sieltäkin olen itsekin osia ja tilpehööriä ostanut.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Tilasin sieltä tovi sitten ja osat (maski, tummat vilkut) tulivat ripeästi. Kaikki hoitui kätevästi sähköpostitse, kyselin useamman kerran mm. erilaisista maskeista kuvia ja myös sain kuvat mailiini. Itse tilauksen laitoin sunnuntai iltana ja siitä n. puolituntia tuli ilmoitus että lähtee heti aamulla... =)
-
J Turunen
- OCF Member 2022

- Viesti:
Vanhoihin Opeleihin kannattaa tilata/kysellä osia mieluummin suoraan Saksasta. Myös Obelman on aika hyvin pystynyt toimittamaan vanhoihin B mantoihin, asconoihin ja C Kadetteihin osia, tietenkin hinnat ovat myös välillä kalliita (riippuen osan harvinaisuudesta). Tälläkin hetkellä Obelmanin pihalla on monta kymmentä Opelia mm. mantoja n. 20 kpl. Kannattaa mennä tutustumaan valikoimaan.
Kannattaa ymmärtää myös se asia, että osia ei saa vanhoihin yhtä helposti kuin uudempiin, joiden osat ovat hyllytavaraa, kun vanhempien osat menevät aina poikkeuksetta tehdastilaukseen tai niitä ei enää uutena edes tehdä, jolloin etsintä on entistä vaikeampaa.
Kannattaa ymmärtää myös se asia, että osia ei saa vanhoihin yhtä helposti kuin uudempiin, joiden osat ovat hyllytavaraa, kun vanhempien osat menevät aina poikkeuksetta tehdastilaukseen tai niitä ei enää uutena edes tehdä, jolloin etsintä on entistä vaikeampaa.
Ei tosiaan ole varmaan helppoa olla viri/tuning osien myyjä suomessa. Ei niin haverisen kuin minkään isommankaan "oikean" firman. On tuo suomen tuning-auto kanta kuitenkin keskimäärin varmaan lähemmäs 10 vuotta vanhempaa kuin keski euroopassa. Yritä siinä sitten saada hankittua kaikenlaisia viri-hörhelöitä vanhoihin autoihin, kun ensin pitää yrittää selittää tehtaille, että niinkin vanhoja autoja vielä tuunataan. 

-
Manta-Maniac
- 'Senator'