Ajattelin näin talvea odotellessa laittaa tänne omankin projektini. Kerrottakoon siitä aluksi, että se on vm-91 saksasta tullut GSi-16v kadett, joka tuli minulle tavallisena "pappa-mallina" ja harmaana. Sen jälkeen auto on kokenut melkoisen muodonmuutoksen. Auton tämänhetkiseen kuntoon saattamisessa aikaa minulla on kulunut noin 3,5kk, joka johtuu kaikkien korin osien itse tekemisestä (etu- ja takapuskurit, sivuhelmat). Korisarjasta kerron lisäksi, että etupuskureita ehdin tekemään kolme, ennenkuin sen muodot miellytti silmää, takapuskuria on muokattu kahdesti ja sivuhelmat on toiset. Erikoismaalaukset kyljissä on kaikki toteutettu kynäruiskun avulla, eli autossa ei ole käytetty teippauksia.
Kadett on nyt joutunut talviteloille veropäätöstä odottelemaan, ja alkaa taas kokea pieniä muutoksia kevättä varten, uutta tulee mm. kontinluukku, takasiipi, etupuskuri ja konepelti, sisusta muutetaan pois vakiosta.
Tässä on yksi kuva autosta ja muita uudempia kuvia löytyy osoitteesta
http://www.cclahti.com ->jäsenet -> jesse v.
Ja tietysti palautetta yhä toivotaan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: omega 2.0turbo on 2004-09-24 19:32 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: omega 2.0turbo on 2004-09-24 19:34 ]</font>