Tuli seuraavanlainen homma mieleen soittimen vaihtoa miettiessä.
Riittääkö tuon pelkän Connects2 adapterijohdon hommaaminen yksistään siihen että pääsen rattinapeilla sitten niihin auton omiin asetusvalikoihin?
En tarvitsisi soittimen säätöihin rattinappeja, mutta vaatiiko se silti sen soitinkohtaisen lead johdon?
Olisiko raadilla suosituksia 1DIN soittimeksi? Pitää löytyä Bluetooth toisto ja USB paikka, kaikki muu on plussaa. Mitään muuta "hifiä" ei autoon ole tulossa, ehkä ainoastaan joskus Pioneerin mallikohtainen etupään erillissarja soittimen vahvistimella ohjattuna.
Vectra C + Connects2
Vectra C + Connects2
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14
Re: Vectra C + Connects2
Mulla ei ainakaan H Astrassa Alpinen soitin edes käynnistynyt ilman, että oli lead johto siinä "tikkuaskissa" kiinni.
PS. Mulla on Alpinen lead-johto ylimääräisenä.
PS. Mulla on Alpinen lead-johto ylimääräisenä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Tätä pelkäsinkin. Pidetään mielessä jos Alpinen hommaan! 
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14
Taidan laittaa Alpinen UTE-72B soittimen tilaukseen. Tuohan on ilman CD pyöritintä joten säästää hinnassa jonku euron.
Kai tuo muuten on ihan kelpo soitin?
Seuraava vaihtoehto olisi sitten melkeen CDE-183BT, mitä saan tuolla enemmän kuin 9 alueiset säädöt + CD pyöritin?
Kai tuo muuten on ihan kelpo soitin?
Seuraava vaihtoehto olisi sitten melkeen CDE-183BT, mitä saan tuolla enemmän kuin 9 alueiset säädöt + CD pyöritin?
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14
Näköjään 183:ssa yksi RCA-linjapari enemmän ja juurikin paremmat äänisäädöt sekä se levynpyöritin.
Tarvitset muuten minkä tahansa aftermarket soittimen asentamiseen adapterijohtosarjan, jotta sopii Opelin liittimeen. Noitakin taitaa olla kahdenmallisia ja -hintaisia. Mulle tuo koko "isompi" johtohässäkkä tuli maksamaan muistaakseni noin 80€.
Tarvitset muuten minkä tahansa aftermarket soittimen asentamiseen adapterijohtosarjan, jotta sopii Opelin liittimeen. Noitakin taitaa olla kahdenmallisia ja -hintaisia. Mulle tuo koko "isompi" johtohässäkkä tuli maksamaan muistaakseni noin 80€.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Joo sen tiedänkin, tuo connects2 + soitinkohtainen lead paketti löytyy ebaysta ihan sopivaan hintaan.
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14