onko apua kun ei raski viedä vanhusta opel huoltoon kun maksaa enemmän kuin auto ?
sunnuntai tutkailu äsken tehty ja lämpöä yhtään...paisuntasäiliö kuuluu sihahdus kun avaa ja letkut on kuumia.lämmöt mittarin mukaan noin92astetta.
eli mun auto lämpiää vain aamuisin kun on sähkötolpassa
ei tullut mielenrauhaa vaan joutu lähteen vielä illalla testaileen kun luin että paisesäiliön alla on joku moottori ja tärisee jos toimii...tunnustelin ja sillai miedosti kyllä tärisi ja kun kuuntelee esim ilman että auto on käynnissä niin kuulee että nesteet liikkuisivat,letkut on kyllä tuli kuumat...moottorin päältä tuleva letku taas on todella viileä verrattuna letkuun joka taas menee syylärille.
näitä letkuja aikani pumppailin lisäsin jäähdytin nestettä ja ns ilmailin korkki auki niin yhtääkkiä alkoi tulla niin saatanan kuumaa ilmaa ja mä aloin jo ottaa toppakkia pois jes mutta kun menin kehä1 ajeleen niin taas alkoi tulla viileää perkele...
mä oon todella huono korjaaja mutta tuli mieleen että voisko tuolla järjestelmässä olla ilmaa ???
punainen jäähdytysneste myös hieman samean väristä,kun vaihdoin vanhan lämmittimen kennon niin se oli täynnä jotain paikkausaineita!!!
jos joku tietää kikkoja niin KIITOS ETUKÄTEEN