Onko Opelilla jo nyt nähtävissä ja myynnissä ensi vuoden Astrat?
Hinnastossa näkyy olevan päiväys 30.7.2013 ja mallivuodeksi mainittu 2014A.
Mutta mm. Saksassa jo MY 14.5.
Liekö muualla myynnissä olevissa jo jotain uudempaa kuin meillä?
Eli pitäisikö vielä odotella, ennenkuin tekee kauppoja.
Huomenissa lähden koeajamaan Astran.
1.4 Turbo AT6 on suunnitelmassa.
Tarjouksista sen verran, jotta AFL-ajovalot saisi nyt edullisesti.
Tuo on voimassa harmillisesti vain marraskuun loppuun.
MH
Astran vuosimalli 2014
Re: Astran vuosimalli 2014
...taisi olla turhanpäivänen kysely.
No pitää katsoa huomenna.
No pitää katsoa huomenna.
En ole löytänyt menetelmää, jolla omia viestejä voisi muuttaa tai poistaa.
Forumin ylläpitäjä voisi tämän laittaa roskikseen.
Kävin koeajolla; ST ja pienempi turbo.
Ihan kelpo auto toki.
MH
Forumin ylläpitäjä voisi tämän laittaa roskikseen.
Kävin koeajolla; ST ja pienempi turbo.
Ihan kelpo auto toki.
MH
Moi,
Ostin itse Astran Sedanin Cosmon 1,4T AT elokuun alussa ja se tuli 2.10.2013 minulle ja oli 2014 mallilla ja varusteilla.Valitsin itse AFL+ valot sekä AGR-penkeillä jotka ovat todella hyvä valinta tuohon autoon.Olen ollut tosi tyytyväinen valintaani vaikka sidi konetta oli hankinta hetkellä jo valittavissa(noin.1500€ lisähintaan).Suosittelen lämpimästi kyseistä mallia.
Ostin itse Astran Sedanin Cosmon 1,4T AT elokuun alussa ja se tuli 2.10.2013 minulle ja oli 2014 mallilla ja varusteilla.Valitsin itse AFL+ valot sekä AGR-penkeillä jotka ovat todella hyvä valinta tuohon autoon.Olen ollut tosi tyytyväinen valintaani vaikka sidi konetta oli hankinta hetkellä jo valittavissa(noin.1500€ lisähintaan).Suosittelen lämpimästi kyseistä mallia.
Astrasta on tosiaan tullut/tulossa päivitys ensi vuodeksi. Olen seuraillut tilannetta, kun on ensimmäisen kerran autoiluhistoriassani lähellä sellainen tapaus, että tilaan toisen samanlaisen auton peräkkäin. Nykyinen Astra tullee vaihtumaan uuteen samanlaiseen ensi syksynä. No tässä on sen verran vielä aikaa mietiskellä, että vannomatta paras.
Oheisessa linkissä juttua uudistetusta Astrasta:
http://media.opel.com/content/media/int ... iesel.html
Odottelen varsinkin tuota uutta 1.6 CDti konetta koeajettavaksi, jonka pitäisi olla tehokkaampi, taloudellisempi ja hiljaisempi kuin vanha 1.7 CDTi. Tämän lisäksi Astraan tulee kokonaan uusi "Infotainment"-systeemi, jossa pitäisi olla vakiona BT, Audio streaming ja USB-liityntä. Jotain muitakin pikku-uudistuksia on tulossa. LED-päiväajovalot tulevat kai kaikkiin malliversioihin yms.
Oheisessa linkissä juttua uudistetusta Astrasta:
http://media.opel.com/content/media/int ... iesel.html
Odottelen varsinkin tuota uutta 1.6 CDti konetta koeajettavaksi, jonka pitäisi olla tehokkaampi, taloudellisempi ja hiljaisempi kuin vanha 1.7 CDTi. Tämän lisäksi Astraan tulee kokonaan uusi "Infotainment"-systeemi, jossa pitäisi olla vakiona BT, Audio streaming ja USB-liityntä. Jotain muitakin pikku-uudistuksia on tulossa. LED-päiväajovalot tulevat kai kaikkiin malliversioihin yms.
(Astra Sport 5D 1.4 Turbo A 3/2011)
(Astra ST Cosmo 1.6 CDTi 10/2014)
(Astra Sport 5D 1.7 CDTi 10/2011)
(Astra ST Cosmo 1.6 CDTi 10/2014)
(Astra Sport 5D 1.7 CDTi 10/2011)
Infotainment systeemi on varmaan aika lailla samanlainen kuin nyt on faceliftatussa Insigniassa. Eli järjestelmän nimi on i link (Intellilink)". Iso kosketusnäyttö, erillinen ohjauslevy, muokattava aloitusnäyttö. Tuohon ei vissiin kuitenkaan voi ladata appseja?
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20